فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

رزمندگان اطلاعات و عملیات چراغ هدایت عملیات‌ها بودند

سردار مارانی گفت: فعالیت‌های دفاع مقدس مرهون رزمندگان اطلاعات است که خالق حماسه‌هایی شدند و در حقیقت نیروهای اطلاعات چراغ هدایت عملیات‌ها بودند.
کد خبر: ۲۵۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ - 11August 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار مارانی، در اولین یادواره شهدای اطلاعات جنوب شرق کشور گفت: دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و این دفاع 8 ساله سراسر شهامت، مسابقه‌ای برای انجام کارهای سخت بود.

وی افزود: سخت‌ترین مأموریت به عهده کسانی بود که توانستند در دل دشمن نفود کرده و اطلاعات کسب کنند و فعالیت‌های دفاع مقدس مرهون رزمندگان اطلاعات است که خالق حماسه‌هایی شدند که از بیان قلم و زبان عاجز است و در حقیقت نیروهای اطلاعات چراغ هدایت عملیات‌ها بودند.

سردار مارانی افزود: بچه‌های اطلاعات و شهدای شاخص آن همچون شهید مرادی، کاظمی، یوسف الهی، عالی، خواجویی و 136 شهید دیگر با امکانات کم شروع کردند. عملیات‌های بزرگ و تعیین کننده‌ای مانند خیبر، بدر، والفجر 8 و کربلای 4 و 5 توسط رزمندگان اطلاعات و عملیات هدایت شد.
 
وی ادامه داد: هر چند دفاع مقدس تمام شده است، ولی دشمن همچنان به فعالیت‌های خود ضد انقلاب و اسلام ادامه می‌دهد، اما رزمندگان اطلاعات و عملیات آنها را رصد می‌کنند.

سردار مارانی با بیان اینکه ردپای جنایت‌های مستکبران را در جنوب، غرب و شرق کشور شاهد هستیم، بیان داشت: آنچه را که نیاز به آن داریم اشراف اطلاعاتی است و رزمنده قرارگاه نیروی زمینی سپاه با تلاش و مجاهدت شبانه در مرزها مشغول اجرای امنیت هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار