پیام تسلیت سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به همسر شهید حججی

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس طی پیامی شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم «محسن حججی» را به همسر این شهید بزرگوار تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۵۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ - 12August 2017

پیام تسلیت سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به همسر شهید حججیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در پیام تسلیت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت شهادت شهید «محسن حججی» آمده است:

خواهر زینبی؛ عروج همسر شهیدت پایه‌های عزت و سربلندی شما و فرزندت را پی‌ریزی کرد. شهادت مظلومانه محسن حججی چنان داغی بر دل ملت شهیدپرور ایران اسلامی نهاد که همگان بار دیگر یاد مظلومیت سالار شهیدان افتادند.

استقامت حماسه‌ساز شهید حججی، نشان از مشی سترگ تربیت اسلامی و پرورش یافتگی در مکتب مادران حماسه‌سازی است که ارزش مجاهدت و ایثار را به خوبی می‌شناسد. عزت یافتگان که در دامان مادران عزت‌مدار رشد یافته‌اند که هرگز تسلیم و سرسپردگی را نمی‌پذیرند، امروز مجد و عظمت شهادت شهید حججی بارقه‌ امیدی است بر تلاش و مجاهدت دوباره همه زنان و مردان که الگوی راستین حماسه و ایثار را می شناسند.

شهادت محسن حججی، عزم و اراده مردان غیرتمند ایرانی را که با جهاد و مجاهدت، پرچم غیرت را بلند می‌کنند و نمی گذارند حق بر زمین بماند را تداعی می کند. چرا که شهید کسی است که برای خودش کار نکرده است و چه بجاست فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عزیز که می فرمایند: هدف انجام تکلیف فوری و فوتی است البته آرزوی شهادت خوب است اما هدف کار، شهادت نیست. تکلیف شهادت راحضرت سیدالشهدا معلوم کرده است و شهادت مظلومانه این شهید که یادآور مظلومیت سردار بی‌سرها، امام حسین (ع) می باشد، نشان بارزی از انتخاب خاص این شهید بزرگوار است.

تکلیف تاریخی همه ما با چنین حضور و اراده‌ای روشن شده است. این تکلیف در مسیر وحدت بخشی و اراده‌های پولادین ملت، مستحکم تر خواهد شد تا همه ما ادای دینمان را به همه شهدا از یاد نبریم و غافل نشویم که کل روزها عاشوراست و همه زمین‌ کربلا. اگر بیرق زینبی ما بر زمین بماند، به یقین این مسیر پیش نخواهد رفت. شما وارث حماسه ای مستدام هستید و این در جان فرزندتان نیز تا ابد ریشه خواهد دوانید.

و شما خواهر عزیزم که در این لحظات سخت بر این مطلب تکیه داری که همسرت رفت که بگوید هنوز مردان خدایی هستند. همسرت رفت که بگوید قیام امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) بی دلیل نبود و با گذشت سال ها از واقعه عاشورا هنوز جوانان مسلمان، ادامه دهنده راهشان هستند و تا نابودیشان و پیروزی نهایی سر از پا نمی‌شناسد.

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم محسن حججی به دست تروریست های ملعون داعش در سوریه را تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای شما خانواده گرانقدر و برای ملت سربلند ایران اسلامی صبر زینبی و گامی استوار جهت ایستادگی و مقاومت تا پیروزی بر حق مسلمانان را خواستاریم.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها