فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

شهید حججی با روحیه جهادی در لباس پاسداری درخشید

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در مراسم گرامیداشت شهید «محسن حججی» گفت: شهید حججی در پنج سال گذشته که توفیق حضور در لشکر 8 نجف اشرف را پیدا کرد با روحیه جهادی در لباس پاسداری درخشید.
کد خبر: ۲۵۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ - 13August 2017

شهید حججی با روحیه جهادی خود در لباس پاسداری خوش درخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، سردار «غلامرضا سلیمانی» فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» با بیان اینکه این شهید در نیمه ماه ذی‌القعده با شهادت خود فضای جامعه را عاشورایی کرد، گفت: شهید حججی از دوران نوجوانی با حضور در شجره طیبه بسیج و دوره‌های جهادی موسسه فرهنگی شهید کاظمی روحیه پاسداری را از خود نشان داد و توانست مسیر رشد معنوی را به سرعت طی کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: شهید حججی در پنج سال گذشته که توفیق حضور در لشکر 8 نجف اشرف را پیدا کرد با روحیه جهادی در لباس پاسداری درخشید.

وی با بیان اینکه این شهید بارها تلاش کرد که در جبهه‌های حق حضور پیدا کند، گفت: شهید بزرگوار توانست دوبار به جبهه نبرد حق علیه باطل اعزام و در سوریه حضور پیدا کند و در نهایت همانند مولایش حسین (ع) به فیض شهادت برسد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این شهید گوشه جدیدی از حماسه عاشورا را برای جهان روشن کرد، گفت: بنده وظیفه دارم شهادت این پاسدار انقلابی و ولایی را به خانواده شهید، مردم شهرستان نجف‌آباد و فرماندهان گرامی‌اش تبریک عرض کنم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم شهید حججی گفت: سردار جعفری در بین مردم ولایتمدار نجف‌آباد حضور یافت تا به مردم این شهرستان نسبت به پرورش چنین رزمنده ولایتمداری تبریک بگوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها