به
گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، رجبعلی راهی اظهار داشت: بزرگترین افتخار کارکنان
بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، خدمترسانی به خانوادههای معظم شهدا و
ایثارگران و پیگیری مسائل و مشکلات آن بزرگواران است و دفتر
پیشخوان خدمت نیز به منظور تکریم آن عزیزان و تسریع در ارائه خدماترسانی
به آنها راهاندازی شده است.
رئیس اداره ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز با بیان اینکه دفتر پیشخوان خدمت بنیاد فارس با هدف مشاوره و راهنمایی ایثارگران، ارجاع به واحدهای تخصصی و اقدام در جهت انجام درخواست مراجعین راهاندازی شده است، گفت: در ابتدای ورود ایثارگران به دفتر پیشخوان خدمت بنیاد، کارکنان اداره ارتباطات و مراجعات ضمن احراز هویت، اقدام به ثبت اطلاعات آنها در سامانه سجایا نموده و راهنمایی و مشاورههای لازم را به آن بزرگواران را ارائه میدهند.
کامران کاردان افزود: در صورتی که مراجعهکننده تقاضای انجام امور تخصصی داشته باشد به یکی از واحدهای تخصصی مسکن، حقوقی، کارگزینی شاهد، اشتغال و یا درمان ارجاع داده میشود و در صورت درخواست مکاتبه یا دریافت معرفینامه نیز ایثارگران به بخش سوم دفتر پیشخوان هدایت میشوند.
وی ادامه داد: در این بخش هر روز یکی از معاونین یا مشاورین مدیرکل حضور یافته و به همراه کارکنان بخش دبیرخانه به صدور مکاتبات و پاسخگویی به مسائل و مشکلات ایثارگران میپردازند.
رییس اداره ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید فارس عنوان کرد: دفتر پیشخوان خدمت بنیاد که از ابتدای امسال در قسمت ورودی ساختمان این اداره کل راهاندازی شده است به طور متوسط روزانه 150 مراجعه کننده دارد و کارکنان بنیاد با افتخار در این بخش به پاسخگویی نیازهای ایثارگران میپردازند.
انتهای پیام/