«بغداد» میزبان هنرمندان شاهد و ایثارگر می‌شود

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از برپایی نمایشگاه آثار هنری تجسمی با حضور جمعی از هنرمندان نخبه شاهد و ایثارگر در‌ «بغداد» خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ - 15August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «علی عباس کمری»، رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از برپایی نمایشگاه آثار هنری تجسمی با حضور برخی از هنرمندان نخبه شاهد و ایثارگر به مناسبت هفته دولت و به مدت پنج روز در شهر «بغداد» خبر داد.

 ویدر ادامه افزود: در راستای برنامه‌های مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای حمایت همه‌جانبه از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و معرفی دستاوردها و توانمندی‌های این عزیزان، نمایشگاه آثار هنری تجسمی از آثار 5 نفر از هنرمندان نخبه شاهد و ایثارگر در شهر بغداد برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران و رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق و به دعوت وزارت فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی کشور عراق در محل سالن نمایشگاهی این وزارتخانه در بغداد برپا می‌شود. در این نمایشگاه هنرمندان حاضر علاوه بر ارائه آثار خود، اجرای زنده (پرفورمنس) نیز خواهند داشت.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها