همسر شهید مدافع حرم گیلانی سجاد طاهرنیا:

نمایشگاه "وادی السلام" در صحن گلزار شهدای رشت برپا شد

همسر شهید مدافع حرم گیلانی سجاد طاهرنیا با بیان اینکه نمایشگاه نقاشی پرتره‌های شهدا با عنوان "وادی السلام" در صحن گلزار شهدای رشت برپا شد گفت: این نمایشگاه به‌صورت "آتش به اختیار" که رهبر معظم انقلاب فرمودند در قالب یک کار فرهنگی آغاز شد.
کد خبر: ۲۵۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ - 18August 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، همسر شهید مدافع حرم گیلانی سجاد طاهرنیا اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی پرتره‌های شهدا به‌مناسبت سالرور تولد شهید مدافع حرم گیلانی سجاد طاهرنیا از 23 مرداد در گلزار شهدای رشت برپا شد.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه "وادی السلام " فقط با هدف آتش به اختیاری که رهبر معظم انقلاب فرمودند در قالب یک کار فرهنگی آغاز شد گفت: در واقع از شهدا کمک گرفتیم تا با نگاهایشان هادی راه ما شوند.

همسر شهید سجاد طاهرنیا با بیان اینکه این نقاشی‌ها توسط بانوی نقاش حیدری کشیده شده است افزود: درآمد حاصل از فروش آثار به امور خیریه تعلق گرفته و با استقبال بی‌نظیر جوانان گیلانی روبه‌رو شده است.

وی اظهار داشت: "وادی السلام" یک کار فرهنگی آتش به اختیار است که با نگاه ویژه شهدای بزرگوار از استقبال خوبی از سوی زائران گلزار شهدا برخوردار شده است.

همسر شهید سجاد طاهرنیا گفت: حال و هوای معنوی نمایشگاه "وادی السلام" آنچنان است که زائران نمایشگاه با هر تصویری از پرتره شهدا، لحظات متبرک و نابی را  از زمزمه و اشک، خلق می‌کنند.

 نمایشگاه نقاشی پرتره‌های شهدا با عنوان "وادی السلام" به‌همت خانواده شهید مدافع گیلانی حرم سجاد طاهرنیا و یک بانوی نقاش در صحن گلزار شهدای رشت برپا شد.

شهید مدافع حرم گیلانی سجاد طاهرنیا در تاریخ 23 مرداد ماه سال 64 در خانواده‌ای مذهبی در رشت چشم به جهان گشود و در صف مدافعان حرم حضرت زینب(س) مصادف با تاسوعای حسینی در تاریخ اول آبان سال 94 شهد شهادت نوشید.

 منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار