امیر حیدری در مرکز آموزش توپخانه اصفهان:

توان بالگردی و توپخانه‌ای نیروی زمینی ارتش ارتقا می‌یابد

فرمانده نیروی زمینی ارتش دو مولفه قدرت این نیرو را یگان‌های بالگردی و توپخانه‌ای دانست و از ارتقای توان این یگان‌ها در آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ - 19August 2017
توان بالگردی و توپخانه‌ای نیروی زمینی ارتش ارتقا می‌یابد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور مرکز آموزش توپخانه اصفهان گفت: نیروی زمینی ارتش با ایجاد یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی آمادگی رزمی و دفاعی خود را در سطح بسیار خوبی افزایش داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به اهداف اصلی نیروی زمینی اشاره کرد و گفت: تلاش برای ارتقای تحرک و کارآمدی یگان‌ها به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای عملیاتی روز از جمله اهداف نزاجاست.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: برنامه‌های نیروی زمینی ارتش بر سه محور ولایت‌مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است. فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله) در مورد کتابچه بازنگری در تغییر ساختار و سازمان نیروی زمینی فرمودند: «من این کتابچه را خواندم، نهاد این کتابچه در چهارچوب و ذهن من تنظیم شده است«.

وی افزود: در طرح لبیک ما به دنبال چهار هدف انضباط یگان‌ها، ارتقای معیشت کارکنان و منزلت اجتماعی آن‌ها، ارتقای توان رزمی یگان‌های تابعه و رسیدگی به مشکلات کارکنان و تکریم آن‌ها هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به دو مولفه قدرت در نزاجا اشاره کرد و گفت: اولین مولفه پرقدرت نیروی زمینی یگان بالگردی و دومین مولفه قدرت، توپخانه است.

امیر حیدری افزود: نیروی زمینی با توجه به نیاز یگانی خود در زمینه بالگردی برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: مولفه مهم دیگر نیروی زمینی ارتش به واسطه تهدیدات منطقه‌ای و همچنین بالا بردن آمادگی رزمی در بخش توپخانه‌ای است که با دارا بودن نیروی انسانی مجرب و تجهیزات مطلوب سعی داریم قدرت توپخانه‌ای را افزایش دهیم و تاکنون موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار