پیکر مطهر دو شهید گمنام در تهران تشییع شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) کوچه پس کوچه‌های محله «خانی‌آباد» تهران عطر و بوی شهادت گرفت.
کد خبر: ۲۵۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ - 22August 2017
پیکر مطهر دو شهید گمنام در تهران تشییع شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) از مسجد امام حسین(ع) واقع در خانی‌آباد جنوبی تشییع و بعد از طی کردن خیابان‌های شهر بر روی دستان مردم، در «بوستان شقایق» به خاک سپرده شد.

در ابتدای این مراسم، پیکر مطهر این دو لاله پرپر با استقبال گرم مردم همراه با دود اسپند و سلام و صلوات وارد محل آغاز مراسم شد و با همراهی تشییع کنندگان و ذکر مصیبت توسط ذاکرین اهل بیت (ع) ایین تشییع آغاز شد.

جمعیت تشییع کننده پس از رسیدن به مساجد در مسیر تشییع لحظاتی را توقف کرده و به عزاداری می‌پرداختند.

حضور سردار «سید محمد باقرزاده» رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مهندس پازوکی شهردار منطقه ۱۹ تهران و دیگر مسئولین در این مراسم موجب دلگرمی مردم شد.

پیکر مطهر شهدای گمنام پس از اقامه نماز میت وارد بوستان شقایق شد.

در آیین خاکسپاری این دو شهید گمنام که به صورت مستقیم از برنامه «پلاک یک» شبکه یک سیما پخش می‌شد، «صابر خراسانی» به بیان اشعاری در رسای حضرت امام رضا (ع) پرداخت.

همچنین در ادامه این مراسم، سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به سخنرانی پرداخت و مراسم پس از مداحی ذاکر اهل بیت (ع) «سید امیر حسینی» و انجام خاکسپاری به پایان رسید.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار