امام جمعه ایلام:

صدا و سیمای ایران پیروز جنگ نابرابر رسانه‌ای نظام سلطه است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: رسانه ملی در برابر غول رسانه‌ای نظام سلطه علی‌رغم نبود امکانات در برابر آنها اما قهرمان و پیروز این جنگ نابرابر و رسانه‌ای شده است.
کد خبر: ۲۵۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ - 26August 2017

صدا و سیمای ایران پیروز جنگ نابرابر رسانه‌ای نظام سلطه استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «محمدنقی لطفی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آئین افتتاح 67 پروژه فنی صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار داشت: استان ایلام در سطح کشور از دو ویژگی مهم و برجسته برخوردار است؛ اولین موضوع دفاع مقدس بوده که دوران طلایی و مقدسی را استان پشت سر گذاشت و امروزه به قدمگاه شهیدان تبدیل شده است.

وی دومین ویژگی مهم و برجسته استان ایلام را موضوع اربعین دانست و گفت: در طول سال زائران زیادی از استان‌های کشور برای سفر به عتبات عالیات از استان ایلام و مرز مهران تردد می‌کنند که این مهم در روزهای باقی مانده تا اربعین به اوج خود می‌رسد.

امام جمعه ایلام افزود: انچه که باید به آن اشاره کرد این است که رسانه ملی در برابر غول رسانه‌ای نظام سلطه علی‌رغم نبود امکانات در برابر آنها اما قهرمان و پیروز این جنگ نابرابر و رسانه‌ای شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمنان علیه صدا و سیما، به خاطر داشتن مخاطبان زیاد نتوانستند این رسانه ملی و دینی را از مدار رسالت و تبلیغ خارج کنند.

لطفی بیان کرد: رسانه‌های استکبار و معاند نظام اسلامی این روزها اخبار مقاومت را به خوبی پوشش نمی‌دهند و در بسیاری از رسانه‌ها نیز تنها به صورت خبری جزیی منتشر می‌شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در طرف دیگر خبرنگاران متعهد و ارزشی صدا و سیما علی‌رغم اینکه شهدا و جانبازانی را در این عرصه تقدیم کرده‌اند اما به خوبی اخبار و رویدادهای حوزه مقاومت را پوشش می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه از مسئولان صدا و سیمای مرکز خواست تا نسبت به صدا و سیمای ایلام نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار