مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار خوزستان خبر داد؛

استقرار 400 موکب در شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

مشاور فرهنگی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امسال ۴۰۰ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در شلمچه برپا می‌شوند.
کد خبر: ۲۵۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ - 27August 2017
استقرار 400 موکب در شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سرهنگ «فاخر علوانی» مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان اظهار داشت: تاکنون ۵۰ جلسه در رابطه با اربعین داشته‌ایم که در این جلسات به بررسی مسائل مربوط به این ایام و نحوه خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به زائران پرداخته شد. 

وی با بیان اینکه موکب‌های شهرهای آبادان و خرمشهر بیشترین تعداد را در مرز شلمچه به خود اختصاص داده‌اند، گفت: کار جانمایی موکب‌ها در شلمچه برای انجام ساخت و سازهای قابل جابجایی برای اسکان زائران و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به آنان انجام شده است. 

مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان از توزیع رایگان روزانه ۱۵۰ هزار لیوان آب شرب تهیه شده در کارخانه، توزیع یخ، نان و کپسول گاز برای خدمات‌رسانی مطلوب و روان‌تر به زائران اباعبدالله‌الحسین به عنوان بخشی از هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده این کمیته نام برد. 

علوانی متذکر شد: آبادان و خرمشهر به عنوان شهرهای اصلی در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی به شمار می‌روند و ۱۶ شهرستان استان خوزستان و ۶ استان دیگر معین این دو شهر در بحث اربعین هستند که در مجموع امسال ۴۰۰ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در شلمچه برپا می‌شوند.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار