جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد؛

دستگیری عامل هتک حرمت شهروندان در زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل هتک حرمت شهروندان زنجانی در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 27August 2017
دستگیری عامل هتک حیثیت شهروندان در زنجانجانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در زنجان، از دستگیری عامل هتک حرمت شهروند زنجانی در فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: شخصی با ایجاد کانال بنام (ابهر شاخ) در شبکه‌های اجتماعی اقدام به هتک حرمت شهروندان می‌کرد.

سرهنگ «جعفر کردلوجان» افزود: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتای زنجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از اخذ مستندات و اظهارات شاکیان اقدامات فنی پلیس نسبت به شناسایی متهم آغاز شد، افزود: با اخذ دستور قضایی نسبت به جلب این متهم اقدام شده و ادله جرم شامل گوشی تلفن همراه کشف و به پلیس فتا ارجاع داده شده است.

کردلو عنوان کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم سعی می‌کرد با اظهارات ضد و نقیض، خود را بی‌گناه جلوه داده و مسیر تحقیقات مأموران را به انحراف بکشاند، اما پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: اشخاصی که با ایجاد پروفایل مجرمانه موجبات ناراحتی افراد دیگر را فراهم می‌آورند در سریع‌ترین زمان شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی خواهند شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه خود و فرزندانشان نهایت دقت و تلاش را داشته باشند و مانع انتشار آنها در فضای سایبر از سوی فرزندانشان باشند.

کردلو در پایان متذکر شد: چنانچه اشخاصی از طریق کانال فوق مورد هتک حیثیت و نشر اکاذیب واقع شدند به ویژه شهرستان‌های ابهر و خرمدره، به پلیس فتای زنجان به آدرس زنجان بزرگراه 22 بهمن ستاد نیروی انتظامی – پلیس فتا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها