فرمانده سپاه فارس خبر داد

ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در استان فارس توسط سپاه فجر

فرمانده سپاه استان فارس از ایجاد شش هزار فرصت شغلی در استان توسط سپاه فجر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ - 17August 2014

ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در استان فارس توسط سپاه فجر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار «غلامحسین غیب پرور» فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر بخواهیم شاهد توسعه در استان باشیم اولین اقدام، ایجاد همگرایی و انسجام است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم فارس در مجلس باید بیشتر انسجام و هماهنگی را رعایت کنند. مردم، مجمع نمایندگان را ید واحد میخواهند. در موضوعات مختلف اگر آنها بیایند با مدیر ارشد استان یکی شوند خیلی از مشکلات برطرف میشود.

فرمانده ارشد سپاه فارس با اشاره به نقش خبرنگاران در این اتحاد و همبستگی تاکید کرد: بنده به عنوان یکی از مسئولین استان، میخواهم به استاندار کمک کنم و در جلسات مختلف هم از ایشان حمایت میکنم تا جایی که بنده نیز اطلاع دارم ایشان نیز به دنبال این هستند که پر تلاش کار کنند.

سردار غیب پرور با انتقاد از سیستم بانکداری گفت: خدا کند روزی در نظام بانکی ما انقلابی اتفاق افتد. بانکها محل رسوب پول ملت شده است. سپردههای مردم در بانکهای استان در پروژههایی خارج از استان هزینه میشوند.

وی افزود: قبل از سال 93 به آقای استاندار گفتیم شما کمک کن تا دستگاههای دولتی بیایند پای کار تا امسال 20 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم و اعلام کردیم که اگر دستگاهها پای کار نیایند سپاه 6 هزار فرصت شغلی در سال قادر است ایجاد کند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به گلایه استاندار از عدم همکاری مسولین در طرح اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: متاسفانه از یک طرف شاهد عدم همکاری دستگاهها برای ایجاد فرصت شغلی هستیم و از طرف دیگر شاهد تعطیلی دهها مرکز تولیدی در استان هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار