مديركل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

رمز سربلندی و سرافرازی كشور در گرو فرهنگ غنی دفاع مقدس است

سرهنگ حميدرضا گرامی گفت: رمز سربلندی، موفقيت و سرافرازی كشور در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سياسی در گرو فرهنگ غنی دفاع مقدس و شهيد و شهادت است.
کد خبر: ۲۵۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ - 28August 2017

رمز سربلندي، موفقيت و سرافرازي كشور در گرو توجه به فرهنگ دفاع مقدس  است.به گزارش دفاع پرس از شيراز، سرهنگ «حميدرضا گرامی» مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، پیش از ظهر امروز در دومين كارگاه آموزشی تاريخ شفاهی جنوب كشور كه با حضور نمايندگانی از استان‌های بوشهر، هرمزگان و كهگيلويه و بويراحمد به ميزبانی اين اداره كل برگزار شد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از تحريف و فراموشی دستاوردهای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رمز سربلندی، موفقيت و سرافرازی كشور در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سياسی در گرو فرهنگ غنی دفاع مقدس و شهيد و شهادت است.

وی افزود: حضور جوانان در كنار پيشكسوتان دوران دفاع مقدس می‌تواند دستاورد بسيار خوبی در ترويج فرهنگ و دستاوردهای دفاع مقدس داشته باشد.

گرامی با اشاره به اینکه دومين كارگاه تاریخ شفاهی استان فارس با همكاری اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری فارس برگزار می‌شود تصریح کرد: هدف از اجرای اين كارگاه جمع‌آوری اطلاعات و خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس در جهت اشاعه فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل‌های آينده است.

وی گفت: فعاليت‌های صورت گرفته در حوزه تاريخ شفاهی و جمع‌آوری خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس آن‌چنان كه استان فارس و رزمندگان آن نقش داشته‌اند نبوده و بايد در اين حوزه تلاش‌هاي بسيار بيشتری با همكاری سازمان‌ها و نهادها صورت گيرد.

گرامی اظهار داشت: پيش از 300 هزار رزمنده از استان فارس در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند كه نقش بسزايي در پيروزي رزمندگان اسلام داشته‌اند.

مديركل حفظ آثار دفاع مقدس فارس بيان داشت: به فرموده حضرت امام خامنه‌ای، استان فارس قله است كه مسئولين و متوليان بايد به اين باور برسند و اين جمله رهبری را درک و عمل كنند، يكی از شاخص‌های در قله بودن استان فارس تقديم 15 هزار شهيد و حضور بيشترين يگان‌های نظامی در دفاع مقدس می‌باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار