با حضور حجت‌الاسلام‌ شهیدی؛

82 پروژه عمرانی در شهرکرد افتتاح شد

نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین روز سفر به استان چهارمحال و بختیاری، ساختمان جدید بنیاد و 82 پروژه عمرانی و صنعتی در شهرکرد را افتتاح کرد.
کد خبر: ۲۵۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ - 29August 2017

۸۲ پروژه عمرانی در شهرکرد افتتاح کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه در دومین روز سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری و هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت، ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری را افتتاح کرد.

وی ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: یکی از مشکلاتی که از زمان حضور در بنیاد با آن برخورد داشتم، موضوع فرسوده بودن بعضی از ساختمان‌های اداری بنیاد در شهرهای مختلف بود؛ لذا احداث ساختمان‌های جدید که در شأن ایثارگران باشد، برای مراکزی که دارای مشکل بودند به ‌عنوان یکی از برنامه‌های بنیاد در نظر گرفته شد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ساخت بعضی از این ساختمان‌ها تاکنون به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و امروز نیز ساختمان بنیاد استان چهارمحال و بختیاری با حمایت‌های استاندار و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم تمام ساختمان‌های فرسوده بازسازی و یا جایگزین شوند.

معاون رئیس جمهوری تأکید کرد: امیدواریم افتتاح ساختمان جدید بنیاد زمینه پیشرفت‌های بیشتر در خدمت‌رسانی به ایثارگران را مهیا کند و این نکته را مدنظر داشته باشیم که در حوزه‌های مختلف باید با خلاقیت و نوآوری به فعالیت بپردازیم.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: با وجود تمام مشکلات اقتصادی، در دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت‌های مختلف و اجرای طرح‌های گوناگونی بودیم. در استان چهارمحال و بختیاری در مدت 4 سال گذشته پروژه‌های گوناگون عمرانی با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان کلنگ زنی یا افتتاح شده‌اند و 5 هزار و 780 میلیارد تومان نیز در بخش پروژه‌های صنعتی، گردشگری و صنعتی هزینه شده و پروژه‌های گوناگونی در این حوزه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در هفته دولت 231 پروژه در سطح استان افتتاح شده که افتتاح بیشتر این پروژه‌ها با محوریت حضور ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و همراهان ایشان بوده است.

به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان انجام شده است و برای 7 طرح عمرانی کلنگ زنی شده اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد و ساخت و بهره‌برداری ساختمان جدید بنیاد این استان پرداخت.

این پروژه در زمینی به مساحت 6 هزار و 400 متر مربع با زیربنای 2 هزار و 490 متر، در 3 طبقه با 45 اتاق با هزینه‌ای بالغ بر 38 میلیارد ریال تکمیل و افتتاح شده است؛ 82 پروژه افتتاح شده نیز متعلق به سازمانها و ادارات مختلفی بود که اداره برق 8 پروژه، کمیته امداد امام خمینی (ره) 18 پروژه، سازمان صنعت و معدن 10 پروژه، نوسازی مدارس 5 پروژه، تعاون روستایی 10 پروژه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمل‌ونقل و پایانه‌ها، تأمین اجتماعی میراث فرهنگی و آب و فاضلاب شهری هرکدام یک پروژه را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها