مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مراسم قرائت دعای عرفه در 428 مسجد و اماکن مذهبی مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مراسم قرائت دعای عرفه در 428 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی شهرهای مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ - 29August 2017
دعای عرفه در 428 مسجد و اماکن مذهبی مازندران برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از ساری و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم دعای عرفه در ماه ارزشمند ذی‌الحجه اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم قرائت دعای عرفه در 428 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی مازندران طنین‌انداز می‌شود.

وی افزود: از مهم‌ترین اعمال مستحبی در این ماه برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه بوده که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و خدای متعال در این روز بنده خود را مورد لطف و عنایت خاص خود قرار می‌دهد بنابراین باید قدر این روز و این مراسم را دانست و از لحظه لحظه‌های قرائت این دعا و این ایام بیشترین بهره را گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اهمیت این دعا و توصیه بزرگان دین به برگزاری این مراسم و برپایی آن، خاطرنشان کرد: مومنان و مسلمانان بعد از قرائت این دعای ارزشمند خود را به خدای متعال نزدیکتر کرده و از ایشان طلب رزق معنوی و مادی می‌کنند و این دعا زمینه کسب معرفت الهی در ادامه مسیر بندگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم دعای عرفه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت که در سال‌های اخیر حضور جوانان و نوجوانان در برپایی این مراسم قابل توجه بوده که امیدواریم امسال این مراسم با شکوه خاصی برگزار شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرهای مازندران، 428 مسجد و حسینیه و اماکن مذهبی آماده برپایی این مراسم معنوی هستند و اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با تشکیل ستاد ویژه‌ای که متشکل از واحد اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی، کانون مداحان و شاعران آئینی استان و شورای هیئات مذهبی مازندران هستند برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم در شهرهای استان برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها