کریمی به دفاع پرس خبر داد؛

طنین‌انداز شدن دعای عرفه در یادمان شهدای هویزه

دبیر شورای فرهنگی یادمان شهدای هویزه از برگزاری مراسم دعای عرفه و تجدید میثاق با شهدا در یادمان شهدای مظلوم کربلای هویزه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ - 31August 2017

طنین دعا عرفه در یادمان شهدای هویزه«میلاد کریمی» دبیر شورای فرهنگی یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، از برگزاری دعای عرفه در یادمان شهدای هویزه خبر داد و اظهار داشت: همزمان با سایر نقاط یادمانی هشت سال دفاع مقدس و همانندسال‌های قبل، دعای پر فیض عرفه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اهالی مؤمن و عشایر غیور دشت آزادگان و زائران شهدا در جوار شهدای مظلوم هویزه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همراه شدن با طنین ترنم عرفه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به میزبانی شهدای مظلوم کربلای ایران برای آنها که پای رفتن‌شان تا کربلای حسینی و صحرای عرفات نمی‌رسد، حلاوتی وصف‌ناشدنی دارد.

دبیر شورای فرهنگی یادمان شهدای هویزه در تشریح جزئیات این مراسم گفت: برنامه های این روز از ساعت 17 آغاز می‌شود و پس از تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط قاری ممتاز، علی بوعذار و سخنرانی توسط حجه الاسلام حمزه نژاد امام جمعه هویزه، قرائت دعای عرفه و مداحی توسط مداحان، مجاهد نیسی و محمد نصراللهی برگزار می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای شدید هوا تلاش مجموعه دست اندرکاران خدماتی و پشتیبانی یادمان بر این بوده است تا با افزایش امکانات سرمایشی مناسب و ایستگاه‌های صلواتی، پذیرای زائران شهدا باشند.

به گزارش دفاع پرس، یادمان شهدای هویزه در 25 کیلومتری جنوب‌غربی شهر هویزه و محل رشادت شهید علم‌الهدی و یارانش از یادمان‌هایی است که زائران راهیان نور و بویژه دانشجویان جوان بیش از سایر یادمان‌ها علاقه‌مند به بازدید آن هستند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار