رهبر تحریک سنی پاکستان:

هدف از تشکیل «ائتلاف سعودی» نجات پادشاهی آل سعود است

رهبر تحریک سنی پاکستان با انتقاد از عدم تحرک ائتلاف سعودی برای دفاع از مسلمانان روهینگیا، هدف از تشکیل ائتلاف را نجات آل سعود دانست.
کد خبر: ۲۵۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ - 04September 2017
هدف از تشکیل ائتلاف سعودی، نجات پادشاهی آل سعود استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از اسلام تایمز «محمد ثروت اعجاز قادری» رهبر تحریک سنی پاکستان اعلام کرد ظلم فراوانی به مسلمانان روهینگیا می‌شود و متأسفانه سازمان ملل برای نجات آن‌ها هیچ اقدام قابل توجهی انجام نمی‌دهد.

رهبر حزب تحریک سنی پاکستان گفت: متأسفانه هدف از تشکیل ائتلاف سعودی فقط نجات پادشاهی آل سعود بود. به همین دلیل است که حکام سعودی طی این سال‌ها نابودی مسلمانان کشمیر، فلسطین و میانمار را نظاره کرده‌اند؛ اما حاضر نیستند برای دفاع از آن‌ها به میدان بیایند.

قادری تصریح کرد: نباید بین انسان‌ها تفاوتی قائل شد؛ زیرا همه آن‌ها به یک اندازه محترم هستند. سازمان ملل متحد باید برای دفاع از مسلمانان روهینگیا اقدام کند. ما نیز از دولتمردان پاکستانی می‌خواهیم برای دفاع از حقوق این مسلمانان صدای آنان را به گوش مردم جهان برساند.

وی گفت: در حالی مسلمانان میانماری قتل عام می‌شوند که «آنگ سان سوچی»، که پیشتر جایزه صلح نوبل را دریافت کرده است، فقط نظاره‌گر صحنه‌های فجیع و سوزاندن کودکان مسلمان است.

این رهبر اهل تسنن پاکستان تاکید کرد: ظلمی که در میانمار و هند بر مسلمانان می‌شود به هیچ عنوان قابل تحمل نیست و دنیای اسلام باید اکنون متحدتر از همیشه از حقوق مسلمانان دفاع کند.

پیش از این نیز «نفیس زکریا» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان و شیخ الاسلام دکتر «طاهر قادری» رهبر حزب «پاکستان عوامی تحریک»، از ظلم و نسل‌کشی مسلمانان مظلوم روهینگیا به شدت انتقاد کرده بودند.

ائتلاف سعودی بیش از یک سال است که با حضور کشورهای اسلامی تشکیل شده؛ اما تاکنون هیچ اقدامی جز دفاع از پادشاهی آل سعود و کشتار مردم بی‌گناه یمن انجام نداده است.

انتهای خبر/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار