برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در زاهدان

جلسه ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 04September 2017
جلسه ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، جلسه ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور مدیران، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار «کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: شهدا، بزرگی و عظمت برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی در ادامه ضمن قرائت برنامه‌های پیشنهادی کمیته‌های 15 گانه افزود: 45 برنامه محوری در 200 نقطه از استان که در مجموع 1200 برنامه در حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های بسیج، ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، پادگان‌ها و گلزار شهدا برگزار می‌شود.

در ادامه «جمشیدنژاد» معاون سیاسی - اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس جلسه عنوان کرد: در همه کشورها بحث دفاع و شهدا و کسانی که جانباز شده‌اند، جزو موضوعات پر اهمیت است که مورد توجه قرار می‌دهند و برای ما که ابعادی فراتر از ابعاد مربوط به میهن‌پرستی دیگران همچون ابعاد اعتقادی و جهاد و شهادت است پر اهمیت‌تر از کشورهای دیگر است. به همین منظور باید فراگیر باشد و تلاش کنیم در این هفته آنچه که مربوط به 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است را به شکل‌های مختلف از نوع ادبیات و هنری که متاثر از دفاع مقدس است به همه ارائه کنیم.

جمشیدنژاد متذکر شد: ما باید این فرهنگ را کماکان اسوه و الگو قرار دهیم و می‌دانیم آنچه به ما قدرت می‌دهد در عرصه سیاست متاثر از آن فرهنگی است که برای آن خون ها ریخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها