معاون هماهنگ‌کننده بنیاد غدیر مازندران مطرح کرد؛

اجرای 150 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت در مازندران

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد غدیر مازندران از اجرای 150 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت توسط بنیاد بین‌المللی غدیر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ - 06September 2017
اجرای 150 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «مهدی مستشرق» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد غدیر مازندران امروز در همایش غدیرشناسی از غدیر به عنوان عید ولایت و رحمت یاد کرد و اظهار داشت: درس مهم غدیر، غدیرشناسی و امام‌شناسی است.

وی با اشاره به احیای سنت‌های کهن و مغفول مانده در استان، افزود: غدیر روز کمال شریعت نبوی بوده که باید از چشمه جوشان آن معرفت شناسی را بیاموزیم که امسال 150 عنوان برنامه دهه امامت و ولایت توسط بنیاد بین‌المللی غدیر در استان در حال اجرا است.

مستشرق ضمن برشمردن برنامه‌های این ایام در استان اظهار کرد: دیدار با سادات، اطعام‌دهی عمومی اقشار مستمند، سرکشی شبانه و دستگیری از فقرا و کمک به آنان بخشی از برنامه‌های ستاد غدیر مازندران است.

مستشرق ادامه داد:  برگزاری مسابقات علمی در زمینه غدیر، عضویت رایگان سادات در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری کارگاه غدیرشناسی، نمایشگاه کتاب، بازسازی واقعه غدیر، مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و بیان روایات از برنامه‌های ایام دهه ولایت در استان است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ولایت یعنی حکومت الهی و پیوند ارتباط و اتصال بوده و شیعه باید به ولایت افتخار کند.

معاون ستاد غدیر مازندران از مازندران به عنوان دیار علویان یاد کرد و افزود: مردم این استان نشان دادند ارادت خاصی به شیعیان و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند که با حضور در همه مناسبت‌های انقلابی راه ولایت را حفظ می‌کنند.

وی گفت: باید با اجرای برنامه‌هایی که در شان ما مسلمانان باشد سیره و رفتار ائمه اطهار به ویژه حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار