سردار بنی اسدی‌فر خبر داد؛

كشف محموله سنگين مواد مخدر در كرمان/ یک قاچاقچی به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پليس كرمان پس از اقدامات اطلاعاتی و درگيری مسلحانه با قاچاقچيان مواد مخدر موفق به كشف يک و نيم تن مواد مخدر شد.
کد خبر: ۲۵۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ - 10September 2017
كشف محموله سنگين مواد مخدر در كرمان/2 قاچاقچی زخمی و یک نفر به هلاکت رسید

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «رضا بنی اسدی‌فر» فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: در پی كسب خبری مبنی بر ورود محموله سنگين مواد مخدر كه از استان‌های شرقی به سمت مركز كشور بارگيری شده بود، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس بر مناطق مختلف و مسیرهای انحرافی شهرستان بردسير، گفت: ماموران با انجام كمين، مسیر تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: قاچاقچیان پس از ورود به كمين با انجام تيراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند؛ اما پليس با ناكام گذاشتن قاچاقچيان، در اين درگيری مسلحانه موفق شد يک و نيم تن ترياک را كشف كند.

سردار بنی اسدی‌فر با اشاره به كشف دو قبضه سلاح جنگی و توقيف يک خودرو تويوتا گفت: در این عملیات یکی از سرنشینان خودرو بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید و دو نفر از آن‌ها نيز زخمی و برای مداوا به مراكز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی کرمان در پايان تاكيد كرد: پليس در راستای وظايف ذاتی خود در بخش‌های مختلف به ويژه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تلاش‌های شبانه روزی را برای افزايش احساس امنيت در جامعه انجام می‌دهد و لازم است مردم نيز در اين زمينه با پليس همكاری داشته باشند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار