ظریف در بازدید از صنایع دفاعی وزارت دفاع:

صنایع دفاعی، الگویی برای پیشرفت صنعت‌های مختلف کشور است

وزیر امور خارجه در بازدید از بخش‌های مختلف صنایع دفاعی وزارت دفاع گفت: حوزه دفاعی و صنایع ما نه تنها برای دفاع کشور، بلکه برای پیشرفت صنایع مختلف نیز، فعالیت‌های عظیم و قابل توجهی را انجام داده است.
کد خبر: ۲۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ - 20August 2014

صنایع دفاعی، الگویی برای پیشرفت صنعت‌های مختلف کشور است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در آستانه ۳۱ مرداد ماه، روز صنعت دفاعی، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه، به همراه معاونین وزارت امور خارجه و روسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، از بخشهای مختلف صنایع دفاعی وزارت دفاع بازدید کردند.

در جریان این بازدید که سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز حضور داشت، ظریف در گفتوگو با خبرنگاران، ضمن تمجید از فعالیتها و پیشرفتهای روزافزون صنایع دفاعی کشور در سالهای اخیر گفت: برای هر ایرانی میزان پیشرفت، خودباوری و توان علمی و فنی کشور افتخارآفرین است و بحمدالله حوزه دفاعی و صنایع ما نه تنها برای دفاع کشور، بلکه برای پیشرفت صنایع مختلف نیز، فعالیتهای عظیم و قابل توجهی را انجام داده است.
 
وزیر امور خارجه با اشاره به زبانزد بودن ایرانیان در مقاومت و ایستادگی افزود: ملت بزرگ ما با دارا بودن توان سختافزاری عظیم، این اطمینان را در خود تقویت کردهاند که به هیچ کشوری اجازه طمع و نفوذ به مرزهای ایران را ندهند و همچنین از این توان برای پیشرفت و توسعه فناوری تمامی حوزههای کشور، بهخصوص فناوریهای نوین بهره گیرند.
 
ظریف در پایان با تقدیر از فعالان عرصه صنعت دفاعی کشور تصریح کرد: این فعالیتها بهطور قطع، تداوم رشادتها و فداکاریهای رزمندگان دفاع مقدس است و مردم شریف ایران نیز همواره سپاسگزار و مدیون تلاشهای این انسانهای شریف هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها