وصیت‌نامه شهید الیاس سودی/ توصیه شهید به دوستانش در تزکیه نفس

شهید سودی در وصیت‌نامه خود آورده است: راه شهدا را ادامه دهید در معنای قرآن بکوشید و تفکر کنید، خودتان را تزکیه کنید، در همه حال امام را دعا کنید.
کد خبر: ۲۵۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ - 11September 2017
وصیت‌نامه شهید الیاس سودی/ توصیه شهید به دوستانش در تزکیه نفس
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «الیاس سودی» سال 1345 در تهران چشم به جهان گشود. وی تحصیلاتش را تا مقطع دبیرستان ادامه داد و با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد. شهید سودی سرانجام 12 آبان 62 در منطقه پنجوین عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «الیاس سودی»

«رب اغفرلی و لوالدی و لمن دخل بیتی مومنا و للمومنین و المومنات و لا تزد الظالمین الا تبارا»
بار الها مرا و پدر و مادرم و هر که با ایمان به خانه من داخل شود و همه مردان و زنان با ایمان عالم را ببخش و بیامرز و ستمکاران را جز بر هلاک و عذابشان نیفزای.

پدر و مادر عزیز و گرامیم اگر در این عمر کوتاه به شما جسارتی کرده‌ام و یا شما را رنجانده‌ام مرا به لطف و کرم خودتان ببخشید و مرا حلال کنید و از خداوند برای من طلب آمورزش نمایید، و تو ای مادر عزیزم تو را به پهلوی شکسته حضرت فاطمه (س) شیرت را حلالم کن و خطاهایم را ببخش و تو ای پدر بزرگوارم گناهانم را عفو کن و از تقصیر من در گذر و از تو می‌خواهم برای من نماز قضا و روزه قضا در حد توانایی بگیر و یا به دیگران بگو که برای من به جا آورند.

برادران عزیزم: اکنون رسالت شما سنگین است، سلاح بر دست گیرید و به میدان نبرد بروید و سنگر خالی مرا پر کنید و به جمع مجاهدان بپیوندید و نگذارید سنگرها خالی بماند و ضد انقلاب خوشحال بشود، در ضمن مرا حلال کنید و از اشتباهات من درگذرید و به فرمایشات امام گوش فرا دهید و مقید اسلام عزیز باشید، قرآن را زیاد بخوانید زیرا که قرآن بهار دل‌هاست و پیام خون مرا به دیگران برسانید از خدا برای من طلب آمرزش کنید، سرباز اسلام و جانباز امام باشید.
 
خواهران گرامیم: در نماز به یاد خدا باشید فرزندان خوب الهی تربیت کنید به جبهه‌ها کمک نمایید و زیاد مطالعه کنید و عاری از گناه باشید، حجاب را صد در صد رعایت کنید، می‌دانم که حتما این کار را می‌کنید، مبلغ خون شهیدان باشید. در شهادت من کمتر گریان باشید و صبر پیشه کنید و نگذارید مامان زیاد گریه کند تا ضد انقلاب خوشحال شود و اگر کسی به شما تبریک و تسلیت گفت فقط تبریک او را بپذیرید. و ناراحتی به خود راه ندهید، امام را دعا کنید زیرا او معشوق من است. فریاد دل من است و رئیس العلماء هم اوست و نائب ولی‌عصر امام زمان (عج) می‌باشد مرا حلال کنید و گناهانم را ببخشید.

دوستانم: راه شهدا را ادامه دهید در معنای قرآن بکوشید و تفکر کنید کتاب‌های حضرات طباطبایی، دستغیب و مطهری را زیاد بخوانید، خودتان را تزکیه کنید، اشتباهات مرا ببخشید و در همه حال امام را دعا کنید و این نوید را به خانواده عزیز می‌دهم و همچنین به دوستان و فامیل‌ها و دیگران که به وصیت‌های من عمل می‌کنند، نوید می‌دهم که اگر در روز قیامت توانستم در گرفتن دستتان تک تک شما به اذن خداوند کوتاهی نکنم و در آن روز به خصوص خانواده‌ام را فراموش نکنم.

ای امام زمان (عج): ای آقا و ای امام بر حق، ای فرزند فاطمه و علی، عالم از فراغت همه گریان است و دیده جوانان در دیدارت خونین و شیعیان از دوریت غمگین و دشمنان شادان و امام ای سرور آزادگان و ای امام عصر از خداوند متعال خواهان ظهورت هستم تا قلب شیعیان خندان، خشم دشمانت دور، اسلام احیاء و کفر نابود گردد.

اگر بار گران بودیم و رفتیم
اگر نامهربان بودیم و رفتیم
که ما بی‌خانمان بودیم و رفتیم
شما با خانه‌هایتان بمانید

این وصیت‌نامه را در مراسم یادبود من خوانده شود.

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدیت خمینی را نگهدار
والسلام
و من الله التوفیق»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار