مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان عنوان کرد؛

تقدیم 500 شهید گیلانی در محرم‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه استان گیلان در عملیات‌ محرم نزدیک به 100 شهید تقدیم اسلام کرد، گفت: در مجموع این استان در عملیات‌هایی که در ماه محرم صورت گرفت 500 شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
کد خبر: ۲۵۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 11September 2017

500 شهید گیلانی در محرم دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از رشت، «رسول جلایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در دهمین جلسه شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان گیلان که با حضور استاندار و روسای کمیته‌ها در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: پس از گذشت 38 سال از پایان جنگ تحمیلی وظیفه ما در قبال ارزش‌های انقلاب و جنگ پایان نیافته است بلکه رسالت زینبی ما روز به روز سنگین‌تر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه جنگ نرم یکی از ابعاد جنگ سیاسی و اجتماعی در جامعه امروزی است، ادامه داد: باید در شرایط امروزی از تجربیات دفاع مقدس به نحو احسن استفاده کرد.

جلایی با بیان اینکه دوران پرافتخار دفاع مقدس بخشی از تاریخ معاصر ایران را تشکیل می‌دهد، گفت: هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم مقارن شده است لذا باید سیاست‌هایی را در نظر بگیریم تا با استفاده از ظرفیت‌های عظیم این ماه به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان در عملیات‌ محرم نزدیک به 100 شهید تقدیم اسلام کرد، بیان داشت: در مجموع این استان در عملیات‌هایی که در ماه محرم صورت گرفت 500 شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: توجه به نقش همه اقشار و تأکید بر وحدت ادیان و مذاهب و ارائه فرهنگ پاسداری از دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد.

جلایی در پایان گفت: پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون ایثارگران و شهدا هستیم و دستگاه های اجرایی استان باید جهت برگزاری پرشور برنامه‌های هفته دفاع مقدس همت کنند، زیرا تنها با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی می‌توان آرمان ها و هدف‌های دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها