فرمانده انتظامی استان خوزستان:

۳۹ نفر از عاملان تیراندازی در خوزستان دستگیر شدند

سردار حیدر عباس‌زاده گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۳۹ نفر از عاملان تیراندازی در خوزستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۵۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ - 11September 2017
۳۹ نفر از عاملان تیراندازی در خوزستان دستگیر شدندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری ۳۹ نفر از عاملان تیراندازی و کشف ۱۶ قبضه سلاح در سطح خوزستان خبر داد.
 
سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در سطح استان، ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۹ نفر از عاملان تیراندازی ها غیرمجاز را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه ۳۹ نفر را که با تیراندازی موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان بودند را در سطح استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی چند عملیات ضربتی ظرف ۴۸ ساعت گذشته در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار کرد: در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان ۱۳ قبضه اسلحه شکاری، دو قبضه کلاشنیکف، یک قبضه کلت کمری، تعداد یک هزار و ۱۵۰ فشنگ شکاری و ۲۱۶ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی های غیرمجاز آسایش شهروندان را به‌هم می زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار