علی عسگری در مراسم اختتامیه تجلیل از خادمین حسینی:

اخلاق و منش خالصانه ذاکران اهل بیت (ع) ستودنی است/ ذاکرین جوان امام حسین (ع) عمر خود را وقف خاندان آل الله کرده‌اند

رییس سازمان صدا و سیما گفت: خادمی خالصانه ذاکرین حضرت سیدالشهدا (ع) قابل تقدیر و هدف والایشان در ترویج فرهنگ عاشورایی آن حضرت جهاد اکبر است.
کد خبر: ۲۵۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ - 14September 2017
اخلاق و منش خالصانه ذاکران اهل بیت (ع) ستودنی است/ ذاکرین جوان امام حسین (ع) عمر خود را وقف خاندان آل الله کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، عبدالعلی علی عسگری در مراسم اختتامیه تجلیل از خادمین و پیرغلامان امام حسین (ع) با اشاره به هدف ذاکرین امام حسین (ع) که همان ترویج فرهنگ اسلامی است، اظهار داشت: ما به اخلاق شما پیرغلامان افتخار میکنیم، عظمت خادمان حسینی ستودنی است، ذاکران جوان ما در سراسر ایران اسلامی عمر خود را وقف امام حسین (ع) کردند که این بهترین و با عظمت ترین حرکت ارزشی است که این محبان آل الله انجام داده اند.

وی حضور ذاکران جوان اهل بیت (ع) در اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمین حسینی را ارزشمند و مفید دانست و گفت: باید تلاش کنیم که جوانان ذاکر هم در این اجلاس تجلیل از خادمین حسینی حضور داشته باشند و از پیرغلامان الگو بگیرند و در کنار این بزرگواران رشد کنند.

رئیس سازمان صدا و سیما مدیحه سرایی را کار بزرگ و ارزشمند برشمرد و افزود: نوحه خوانی در سالم سازی فضای جامعه بسیار اثر گذار است و اگر با اخلاص انجام شود مردمان را به راه ولایت دعوت می‌کند که این یک جهاد بزرگ است.

وی گفت؛ذاکران اهل بیت لشکریان خدا هستند،  از ابتدا تا قرن حاضر همیشه خدمت‌های بزرگی به شیعه کرده‌اند.
 
در رژیم منحوس پهلوی وقتی که حکومت ظالم پهلوی تلاش بر سرکوب کردن اسلام داشت این ذاکران بودند که در کنار روحانیون مبارز جهاد می‌کردند و پیام امام حسین (ع) را به مردم می‌رساندند که همان پیام آزادی و آزادگی بود.

در دوران دفاع مقدس این ذاکران بودند که در جبهه‌ها خدمت رسانی می‌کردند و در دیار‌های مختلف ایران اسلامی با اشعار و مرثیه های خود، راه نبرد با دشمنان اسلام را می‌گشودند.
 
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امروز در جنگ گسترده فرهنگی قرار گرفته ایم، از آسمان و زمین دشمنان تلاش بر تخریب فرهنگ اسلامی دارند، شما ذاکران در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدید، در این برهه از زمان که با تهدیدات فرهنگی روبه رو هستیم، با عزم راسخ به میدان بیایید و در مبارزه با تهاجم فرهنگی قدم محکمی بردارید.

برای حفظ ایمان خانواده ها، حفظ ایمان جوانان به میان بیاییم که این خود جهاد بزرگ است.

عسگری ادامه داد: البته این وظیفه همگان است که در مبارزه با تهاجمات فرهنگی تلاش جدی کنند، بر اهل فرهنگ، معلمان، اساتید دانشگاهی و روحانیون هم شایسته است که در این عرصه خدمت رسانی کنند اما ذاکران با مردم تعامل گسترده ای دارند و از این رو این یک وظیفه استثنایی است که بر دوش ذاکرین اهل بیت (ع) است.
 
 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار