سردار اشتری در مراسم اختتامیه تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع):

فرزندی پیرغلام حضرت اباعبدالله (ع) افتخار من است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از شروع انقلاب تاکنون هرگاه مشکل و یا تهدیدی برای نظام و جامعه ما پیش آمده است عاشقان حسینی آنها را از پیش پای کشور برداشتند.
کد خبر: ۲۵۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ - 14September 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، سردار حسین اشتری شامگاه پنجشنبه (23 شهریورماه) در پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمین و پیرغلامان امام حسین (ع) پس از دریافت لوح یادبود پانزدهمین این اجلاس اظهار داشت: فرزندی مرحوم مرتضی اشتری به عنوان یکی از خادمین و پیرغلامان امام حسین (ع) برای بنده یک افتخار بزرگ و ارزشمند است و من هرچه دارم از دعای خیر پدرم بوده است.

اشتری گفت: در طول زندگی‌ام هر وقت برایم مشکلی پیش می‌آمد و گره در کارم می‌افتاد با پدرم تماس می‌گرفتم و ایشان با توسل به امام حسین (ع) برای من دعا می‌کردند و مشکل من برطرف می‌شد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هر کس اعتقاد قلبی به امام حسین (ع) داشته و در مسیر اباعبدالله الحسین گام بردارد یقین بدانید خواسته‌های شرعی وی نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: افتخار ما این است که در نیروی انتظامی با عشق به امام حسین (ع) خدمتگزار مردم ولایت‌مدار و حسینی کشورمان هستیم و امیدواریم با همین روحیه مشکلات را از سر راه برداریم.

سردار اشتری با بیان اینکه از شروع انقلاب تاکنون هرگاه مشکل و یا تهدیدی برای نظام و جامعه ما پیش آمده است عاشقان حسینی آنها را از پیش پای کشور برداشتند، بیان داشت: شهید خرازی‌ها و ردانی پورها و شهدای مدافع حرم از این هیئت‌های حسینی برخاستند، ما هرچه داریم از جلسات اباعبدالله الحسین (ع) است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از پیرغلامان حسینی در نهادینه سازی مکثب ثارالله در دل جامعه، این راه عاشورایی را ادامه دهیم.
 
 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها