جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):

کسی جرات تجاوز به مرزهای ایران مقتدر را ندارد

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم «حسن تمیمی» ، در مسجد جامع قرچک اظهار داشت: کسی جرات تجاوز به مرزهای ایران مقتدر را ندارد.
کد خبر: ۲۵۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱ - 14September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، دریادار دوم پاسدار حمید اباذری، شامگاه پنج شنبه، در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم «حسن تمیمی» ، در مسجد جامع قرچک اظهار داشت: مردم ایران قبل از انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت غریبه بودند و انقلاب اسلامی ایران این فرهنگ غنی را در بین مردم ایران زنده کرد .

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس همیشه زنده با ما خواهد بود، چرا که جوانان آن زمان از لذت های دنیا و دوران نوجوانی و جوانی خود گذشتند و برای دفاع از این مرز و بوم به جبهه رفتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، در دوران دفاع مقدس هفت هزار نوجوان در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

اباذری گفت: در عملیات کربلای ۵ در هر دقیقه، چند نفر به شهادت می رسیدند که نشان از فداکاری و از خود گذاشتگی نوجوانان داشت، که با جان دل دعوت حق را لبیک گفتند.

وی در ادامه بیان داشت: حضرت امام خامنه ای که در سال گذشته به دانشگاه افسر ی آمده بودند، در جمع پاسداران خطاب به جوانان فرمودند که ما در آینده خرمشهر ها در پیش داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران دولت مقاومت ایستادگی است که پیروزی های مهمی در پیش داریم .

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: خرمشهر نماد ایستادگی و پیروزی است که حضرت امام خامنه ای فرمود خرمشهر ها در پیش است،  بله این خرمشهر ها همان پیروزی هایی است که در سوریه و عراق توسط رزمندگان مدافعان حرم بدست می آید.

اباذری تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام کرده که در هر جای دنیا هر مظلومی نیاز به کمک داشته باشد جمهوری اسلامی ایران با جان دل کمک خواهد کرد که نمونه آن جنگ در سوریه و عراق است که رزمندگان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی یادآور شد: حضور جوانان دلیر مدافع حرم در سوریه باعث امنیت و اقتدار در منطقه برای جمهوری اسلامی ایران شده است که هیچ کشوری جرات ورود به مرزهای ایران را ندارد.

اباذری بیان داشت: داعش و النصره فریب خورده کشورهای بریتانیا و آمریکا هستند، پشت صحنه این گروه های تکفیری، دشمنان قسم خورده اسلام حضور دارند، چرا که جهان اسلام را برای خود خطری بزرگ می بینند.

وی افزود: عمر داعش  رو به پایان است و منافقین در فکر به وجود آوردن گروه جدیدی که نمونه های آن قبل ها به وجود آوردند .

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پایان گفت: خرمشهر بزرگ ظهور حضرت ولی عصر است که پیروزی نهایی بدست می آید.

 منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار