وصیت‌نامه شهید کرمعلی یازرلو/ شهادت تصادفی نیست، بلکه لیاقت و سعادت است

شهید یازرلو در وصیت‌نامه خود آورده است: شهادت تصادفی نیست بلکه لیاقت و سعادتی است بزرگ، و تنها حرف من به برادران و خواهران عزیز این است که اسلام و امام را داشته باشند که در نهایت قرآن را نیز حفظ کرده‌اند و دست از خط امام و روحانیت مبارز برندارند.
کد خبر: ۲۵۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ - 16September 2017
وصیت‌نامه شهید کرمعلی یازرلو / شهادت تصادفی نیست بلکه لیاقت و سعادت است

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «کرمعلی یازرلو» سال 1336 در شهر رامیان دیده به جهان گشود. وی 20 شهریور 1360 از طریق بسیج مستضعفین رامیان به‌طور داوطلب به جبهه نبرد اعزام شد و مدتی در مقر سپاه پاسداران سروآباد مشغول انجام وظیفه محوله شد. شهید یازرلو سال 1360 در یک درگیری تن‌به‌تن با عوامل مزدور کومله رزگاری و دموکرات در جبهه مریوان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وصیت‌نامه شهید «کرمعلی یازرلو»

الذین امنوا یقاتلون في سبیل الله و الذین کفروا یقاتلون في سبیل الطاغوت فقاتلوا اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا (قرآن کریم سوره نساء آیه 76)

«کسانی که ایمان آورده‌اند می‌جنگند در راه خدا و کسانی که کافر شده‌اند در راه طاغوت می‌ستیزند پس بجنگید و بکشید سردمداران کفر را همانا حیله شیطان ضعیف است».

برادران و خواهران من بدانید که من آگاهانه در این راه قدم نهاده‌ام؛ چرا که خون سرخ شهیدان از هابیل تا حسین (ع) و از حسین (ع) تا شهدای کربلای جنوب و غرب ایران صدایم می‌زنند که چیست ترا؟ برای چه نشسته‌اید؟ آخر ما مسلمان هستیم. ما در عصری زندگی می‌کنیم که ظالم سراسر جهان را فرا گرفته است ما باید خون بدهیم آنقدر کشته بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدی (عج) پیروز شود و قسط و عدل الهی در سایه توحید برقرار شود.

من به‌طور یقین درک کرده‌ام که شهادت تصادفی نیست، بلکه لیاقت و سعادتی است بزرگ، و تنها حرف من به برادران و خواهران عزیز این است که اسلام و امام را داشته باشند که در نهایت قرآن را نیز حفظ کرده‌اند و دست از خط امام و روحانیت مبارز برندارند.

می‌خواهم چند کلمه‌ای به خواهرم بگویم

خواهر می‌دانم که برای آمدن من ثانیه شماری می‌کنی؛ ولی چه می‌کردم در زمانی که خدا مرا به میهمانی دعوت کرده بود و من عاشقانه به ملاقات خدا شتافتم.

از شما خواهرم تقاضا دارم که اگر جسدم را نیاوردند بدون هیچ ناراحتی به خدا توکل کن و از خدا صبر و استقامت بخواه از اینکه نتوانستم در جوانی خدمتی برای شما بکنم مرا ببخشید امیدوارم که با رهبری عالیقدر امام خمینی، آن آمریکای جهان خوار و صدام مزدور و اسرائیل غاصب را نابود کرده و آن 12 هزار کودک معصوم فلسطین را که اسیر آن قوم یهودند، آزاد سازید.

اما بهترین تسلیت برای خانواده من گرفتن انتقام خون تمام شهیدان از صدر اسلام تاکنون از شهید کشان عالم است.

و اما خواهرم شما را بعد از شهادت که سعادت دنیا و آخرت است وصی خود قرار دادم و بنا بر مورد فوق از شما تقاضا دارم که مرا مورد عفو قرار داده و برای حقیر از کلیه بستگان و دوستان حلال خواهی کنید و اگر توانستید نمازهای قضای مرا بجا آورید و از خداوند برایم طلب آمرزش کنید.

از شما مصرانه تقاضا می‌کنم که در امور معنوی همیشه پیش قدم شده و اطرافیان را نیز امر به امور خیر کنید و در راه حفظ انقلاب اسلامی ارمغان خون هزاران شهید و معلول و رهبری ابراهیم زمان خمینی بت شکن کوشا باشید.

درباره ارثیه اینجانب مقدار 20 هزار تومان برای خرج سوم و هفتم و چهلم و مقدار 30 هزار تومان برای خودتان نگه دارید و بقیه پول یا ماشین و زمین زراعتی و حیاطم را برای ساختن سپاه در رامیان بدهید یا یک مدرسه پنج کلاسه بسازید. اثاثیه خانه‌ام را برای مستضعفین رامیان توزیع کنید.

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها