سرهنگ عابدی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

آمادگی راهنمایی و رانندگی برای آغاز سال تحصیلی جدید/ برخورد با سرویس‌های متخلف

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آمادگی این پلیس برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با سرویس‌های متخلف برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 17September 2017
آمادگی مجموعه راهنما و رانندگی ناجا جهت شروع مدارس در تهران/ برخورد با سرویس مدارس متخلفسرهنگ «حسن عابدی» جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در این رابطه جلسات خوبی با آموزش و پرورش،‌ فرمانداری، شهرداری و هیئت امنای مدارس در منطقه‌ها برگزار و در خصوص موارد قانونی و سرویس‌های مدارس توضیحاتی ارائه شده است.
 
وی ادامه داد:‌ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همزمان با ساعت شروع مدارس و پایان آن در مسیرهای منتهی به مدارس حضور خواهند داشت.
 
عابدی بیان داشت: سرویس‌های مدارس باید دارای معاینه فنی و بیمه باشند و راننده آن نیز مورد اطمینان باشد که مدیران مدارس باید در این رابطه مراقبت کنند؛ پلیس در صورت مواجهه با رانندگان متخلف با آنان برخورد و ماشین را متوقف خواهد کرد.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: توصیه می‌شود خانواده‌ها برای جابجایی فرزندان خود از سرویس‌های مدارس استفاده و از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند.
 
انتهای پیام/ 241 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار