به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «نامه‌رسان» در ایلام

کتاب «نامه‌رسان» به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان ایلام رونمایی شد.
کد خبر: ۲۵۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ - 18September 2017
کتاب «نامه رسان» در استان ایلام رونمایی شدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، کتاب «نامه‌رسان» خاطرات آزاده سرافراز «محمود منصوری» با حضور «ساسان ناطق» نویسنده‌ کتاب و «مرتضی سرهنگی» مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری کشور، «قره‌داغی» مسئول انتشارت سوره مهر و «قاسمی‌پور» مسئول امور استان‌های ادبیات پایداری حوزه هنری در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام رونمایی شد.

کتاب نامه‌رسان خاطرات یک آزاده ایلامی به نام محمود منصوری است که در عملیات والفجر ۱۰ اسفند سال ۶۶ به اسارت نیروهای بعثی درآمد و به زندان الرشید منتقل شد.

این کتاب مشتمل بر خاطرات تمامی دوران زندگی این آزاده از کودکی، نوجوانی، آغاز انقلاب و فعالیت‌های وی قبل از شروع جنگ، ازدواجش تا زمان آزادی اش به میهن اسلامی است

منصوری در این مراسم گفت: ضمن تقدیر از نویسنده و پدید آورندگان این کتاب برثبت و ضبط خاطرات توسط همرزمان خود پرداخت و گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار باید خاطرات خود را به صورت کتاب درآوریم تا این فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل بعدی انتقال دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ای کاش در همان اوایل رهایی از اسارت به ثبت خاطرات می‌پرداختم.

استان ایلام در دوران دفاع مقدس در جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی قرار داشت و مردم این استان بیش از سه هزار شهید، ۱۲ هزار جانباز و افزون بر ۳۰۰ آزاده را در این راه پرافتخار تقدیم آرمان‌های نظام اسلامی کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار