پاسداشت مسعود نجابتی در پنجمین محفل «اوج هنر»

پنجمین محفل «اوج هنر» به منظور پاسداشت هنرمندان انقلاب اسلامی، تجلیل و بزرگداشت مسعود نجابتی هنرمند فعال در عرصه تایپوگرافی و گرافیک را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۲۵۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ - 18September 2017
پاسداشت مسعود نجابتی در پنجمین محفل «اوج هنر»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، برنامه «نجابت خط» از سلسله برنامه های «اوج هنر» در پاسداشت از مقام هنری استاد مسعود نجابتی برگزار می شود.

در این برنامه که با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری از جمله حجت الاسلام زائری، محمد‌حسین رجبی دوانی، ابراهیم حقیقی و حمیدرضا برقعی شاعر آیینی و سایر استادان و هنرجویان گرافیک برگزار می‌شود، قرار است از مقام فرهنگی، هنری و آموزشی مسعود نجابتی تجلیل به عمل بیاید.

پنجمین برنامه «اوج هنر»، پاسداشت هنرمندان انقلاب اسلامی، به بهانه تجلیل از خدمات ارزنده استاد مسعود نجابتی به گرافیک ایران، سه شنبه ۲۸ شهریور، ساعت ۱۶ در نخلستان سازمان هنری و رسانه ای اوج برگزار می شود.

مسعود نجابتی از استادان تراز اول گرافیک و جزو فرهیختگان پیشرو در عرصه گرافیک است. نجابتی به سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شده است. در سال ۱۳۷۸ در مقطع کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه هنر فارغ‌التحصیل شده و اکنون مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، عضو انجمن خوشنویسان ایران، انجمن گرافیست‌ های ایران و انجمن بین‌المللی تایپوگرافی است. نجابتی در شاخه‌ های مختلف گرافیک، ازجمله طراحی پوستر، طراحی جلد و طراحی نشان‌ واره فعالیت‌ های مؤثری داشته و در تایپوگرافی صاحب سبک است. وی عضو هیات انتخاب و داوری بسیاری از جشنواره‌ های هنری و مدیر هنری ناشرانی چون نی و افق بوده است. طراحی نشان حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و بخش های مختلف حرم رضوی از جمله فعالیت های ماندگار مسعود نجابتی است.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها