دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد خبر داد؛

برگزاری 3000 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در یزد

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس یزد گفت: سه هزار برنامه مختلف در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 6 مهرماه در سراسر استان یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 20September 2017
برگزاری بیش از 3000 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در یزدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سرهنگ «محمد رجبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در نشست خبری که امروز (چهارشنبه) به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس از معجزات انقلاب اسلامی بود که فرهنگ مقاومت را در جامعه نهادینه کرد که خبرنگاران و شهدای این عرصه نیز در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های متعددی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان جمع‌بندی شده که در طول این هفته با شکوه خاصی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این مسئول افزود: ویژه برنامه‌ها هفته دفاع مقدس امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی، فرهنگ عاشورای حسینی و با شعار کلیدی «من انقلابی ام» برنامه ریزی شده اند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به قیام امام حسین (ع) و یاران آن حضرت در روز عاشورا برای حفظ اسلام و قرآن ادامه داد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس همه چیز را در آینه عاشورا دیدند و در راه مبارزه، هراسی به دل راه ندادند.

رجبی اضافه کرد: برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح و نمایش توانمندی و نوآوری صنعت علمی و دفاعی در سراسر استان، نمایش رزمی از عملیات «الی بیت‌المقدس» به مدت هشت شب، برگزاری دوره 12 ساعته در آشنایی با دفاع مقدس برای همه کارکنان دولت، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، نقد و بررسی تعدادی از کتب دفاع مقدس از جمله کتاب «آب هرگز نمی میرد»، چاپ و رونمایی از حدود 12 عنوان کتاب  و دیدار با خانواده های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس از جمله ویزه برنامه‌ها  این هفته خواهد بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن همزمان با هفته دفاع مقدس برگزاری آئین غبارروبی گلزار شهدا، همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، اجرای زنگ مقاومت در مدارس استان، افتتاح بخش کودک کتابخانه امام هادی مهریز، برگزاری میزگرد خبری با حضور فرماندهان ارشد استانی، همایش مشترک بازنشستگان تمام نیروهای مسلح، برگزاری نشست کتابخوان با محوریت کتب دفاع مقدس نیز برگزار خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد ادامه داد:  امسال 3 هزار ویژه برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس با مشارکت همه ارگان‌های دولتی در سطح استان جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و تبیین نقش رهبری در انسجام و وحدت در جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها