جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

روحیه شهادت‌طلبی و خون شهدا کشور را بیمه کرده است/ اجرای 90 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ابهر

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: روحیه شهادت‌طلبی و خون شهدایی مانند شهید حججی کشور را بیمه کرده است.
کد خبر: ۲۵۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 20September 2017

روحیه شهادت طلبی و خون شهدا کشور را بیمه کرده است/ اجرای 90 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ابهربه گزارش دفاع پرس از زنجان،  سرهنگ «علیرضا افشار» جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، تلاقی هفته دفاع مقدس با محترم حسینی را اتفاق بزرگی دانست و اظهار داشت: از افتخارات ما این است که در دفاع مقدس با تأسی به عاشورای حسینی، یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

سرهنگ علیرضا افشار با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی و خون شهدایی مانند شهید حججی کشور را بیمه کرده است، گفت: ولایت‌پذیری اوج کار شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم بوده است.

وی شهادت را تکمیل کننده ایمان عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و بسیجیان آگاهانه و عاشقانه این را انتخاب کردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر با تاکید بر این که نباید اجازه داد دستهای آلوده این مسیر را ار ما بگیرند، تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس و برای زنده نگه داشتن ایثارگری های رزمندگان و شهدا، 90 برنامه توسط ناحیه، حوزه ها و پایگاه های بسیج به اجرا در خواهد آمد.

افشار یکی از مهم ترین برنامه های ناحیه ابهر را بازنمایی عملیات ثامن الائمه عنوان کرد و یاد آور شد: برنامه های سپاه ناحیه ابهر با در نظر گرفتن منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها