معاون توسعه وزارت دفاع:

نقشه‌های شوم دشمن در برابر مقاومت ملت ایران متوقف شد

معاون توسعه و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع گفت: نقشه‌های شوم دشمن در برابر مقاومت، وحدت و یکپارچگی ملت ایران و بسیجیان قهرمان متوقف شد.
کد خبر: ۲۵۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ - 22September 2017

نقشه های شوم دشمن در برابر مقاومت ملت ایران متوقف شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «ابوطالب شفقت» معاون توسعه و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع در یادواره شهدای روستای «آهنگر کلای بزرگ» و «چوب بست» بابل، بیداری ملت را مرهون فداکاری‌های عرصه جهاد دانست و اظهار داشت: بسیج رزم دیده، با حضور یکپارچه و میلیونی اش به دشمن فهماند که ایران سرزمین علی ابن ابیطالب (ع) و بیشه شیران است.

شفقت گفت: نقشه‌های شوم دشمن در برابر مقاومت، وحدت و یکپارچگی ملت ایران و بسیجیان قهرمان متوقف شد.

وی در بخشی از سخنان خود وجه مشترک اکثر وصایای شهدا حفظ وحدت، همدلی، پیروی از ولایت، اهمیت به نماز و امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و افزود: الگو قرار دادن شهدا در مسیر زندگی و حرکت در راستای اهداف انقلاب و ولایت فقیه جهت زنده نگه داشتن اسلام در بین جوانان از دیگر اهداف این یادواره ها است.

معاون توسعه و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان را از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا بیان کرد و گفت: بسیاری از جوانان ما صحنه ‏های جنگ را ندیده ‏اند؛ لذا ما این یادواره ها را برگزار می‏ کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه طبیعت آدمی به گونه‏ ای است که گاهی دچار غفلت می‏‏ شود، اظهار کرد: یادآوری صحنه‏‌های جنگ ما را همیشه در صحنه و بیدار نگه می ‏دارد و باعث می‏ شود دشمن خود را که هر روز رنگ عوض می‏ کند تا اعقادات مان را از ما بگیرد، بهتر ‏بشناسیم.

وی در پایان یادآور شد: شهادت اوج قله انسانیت است و کمال و عظمتی همپای شهادت نیست و شرط رسیدن به این درجه از انسانیت اخلاص، پاکی و خداجوئی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار