سردار زاهدیان عنوان کرد؛

تمركز ناجا در امر مبارزه با مواد مخدر بر مرزهای شرقی كشور/ اهتمام پلیس برای رصد و انهدام فعالیت باندهای فروش مواد مخدر در فضای مجازی

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: تمركز ناجا در مبحث مبارزه با مواد مخدر عمدتا به استان‌های شرقی و جنوب شرق كشور معطوف می‌شود که تدابير لازم نيز در اين رابطه اتخاذ شده است.
کد خبر: ۲۵۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ - 21September 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد مسعود زاهديان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهای پليس كرمان، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، 59 تن مواد مخدر در استان كرمان کشف شده اظهارداشت:  بيش از 16 درصد كشفيات مواد مخدر كشور متعلق به استان كرمان است، اين میزان كشفيات، بيانگر نقش ارزنده پليس و مردم كرمان در راستای مبارزه با پديده شوم مواد مخدراست.

وی ادامه داد: تمركز ناجا در مبحث مبارزه با مواد مخدر عمدتا به استان‌های شرقی و جنوب شرق كشور معطوف می‌شود که تدابير لازم نيز در اين رابطه اتخاذ شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا خاطرنشان کرد: به علت تحريم‌های موجود عليه كشور، تجهيزات و دستگاه‌هايی كه به مبارزه پليس و كشف مواد مخدر كمک می‌كنند به سختی تامين می‌شود اما به هر شكل با توجه به هدف گذاری‌های پليس، تلاش.ها برای تامين تجهيزات ادامه دارد.

وی ابراز داشت: پليس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از دانش به روز خود و آگاهی از توليد مواد مخدر جديد و صنعتی؛ استراتژی خود را در مبحث مبارزه با مواد مخدر بر اين اساس تنظيم می‌كند و رصد دقيقی در اين خصوص انجام مب‌شود.

سردار زاهديان با تاكيد بر اهميت ارائه هشدارهای مناسب به منظور پيشگيری از اعتياد و صدمات جبران ناپذيری مواد مخدر به خانواده‌ها، گفت: هشدارهای موثری از سوی پليس به سوی جامعه مطرح می‌شود که البته لازم است تمامی دستگاه‌های متولی در اين امر نيز همكاری و همفكری مناسبی با پليس داشته باشند.

اين مقام انتظامی درباره اقدامات پليس برای انهدام باندهای فروش مواد مخدر در فضای مجازی، تصريح كرد: با توجه به شرايط موجود در فضای مجازی‌و فعاليت‌های عناصر فرصت طلب، پليس رصد و رسيدگی به اين حوزه را به صورت جدی دنبال می‌كند و چندين كارشناس نيز در استان‌ها به اين موضوع می‌پردازند.

در ادامه، سردار «هادی نژاد» معاون مقابله و عرضه و امور بين الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور نيز گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر در شش ماهه ابتدای سال جاری موفق به كشف بيش از 400 تن مواد مخدر شده كه اين موضوع به تلاش عالی پلیس برمی‌گردد.

وی افزود: 75  درصد كشفيات مواد مخدر، به استان‌های شرقی كشور مربوط می‌شود.

سردار هادی نژاد اظهار داشت: با به برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته و با توجه تاكيد وزير كشور، امكانات مناسبی برای مبارزه بهتر با قاچاق مواد مخدر فراهم می‌شود.

سردار «رضا بنی اسدی فر» فرمانده انتظامي استان كرمان در ادامه این نشست، گفت: در شهریورماه، قریب به 9 تن مواد مخدر در استان کشف شد که در اين رابطه 4 نفر قاچاقچی نیز  به هلاكت رسيده .ند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش خوب ماموران پليس كرمان، 200 قاچاقچی و توزيع كننده مواد مخدر دستگير و تحويل مراجع قضائی شد‌ه‌اند.

انتهای پبام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار