نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن در صدد نابودی فرهنگ و اندیشه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پروژه اصلی دشمن تسلط بر کشورهای اسلامی است و تلاش می‌کند تا فرهنگ و اندیشه قرآنی را در جامعه اسلامی از بین ببرد.
کد خبر: ۲۵۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ - 23September 2017
چشم پوشی کشورهای اسلامی به فاجعه میانمار/نیروهای مسلح باید از ارش های ملت دفاع کنندبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار مشترک فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهی از منکر دو روی یک سکه هستند.

وی با بیان اینکه انسان دارای بعد فیزیکی و عقیدتی است، گفت: دشمن، دشمن است و به هر کدام بعدی از انسان تهاجم شود نتیجه تصرف کامل است چون تاثیر امور فیزیکی و امور معنوی با هم تاثیر متقابل دارد و اگر دشمن به یک جامعه و آب و خاک و زندگی مردم آن تسلط پیدا کند می تواند اندیشه و گفتار و رفتار را آنان را نیز تغییر دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  اگر دشمن باعث تاثیرگذاشتن بر روی رفتار و گفتار و اندیشه جامعه شود از نظر مسائل دفاعی و نظامی نیز آن کشور تصرف شده است، افزود: بنابراین کار دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر هردو حفاظت از ارزش ها، جان و مال و ناموس و حفاظت از دین خدا را بر عهده دارند.

آیت‌الله عبادی با توجه به اینکه اشغالگران با مسلط شدن بر ملتی همه چیز را به بازی می گیرند ، بیان کرد: حضور استعمارگران در کشورهای اسلامی سبب آلوده شدن جامعه‌ای با کمالات به اعتیاد و فساد و فحشا می شود و در جامعه ای که فرزندان مروان و ابوسفیان حاکم شوند معلوم است که چه بر سر ارزش های جامعه می آید.

وی در ادامه تاکید داشت: جبهه های نفوذ و تهاجم فرهنگی با شبهات و آلودگی از درون جامعه را خالی می کنند و اگر غیرت و همتی وجود نداشته باشد دیگر نمی‌توان به دفاع بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مقصود دشمن از حمله از زوایای فیزیکی و تهاجم فرهنگی یکی است، اظهار داشت: دشمن به دنبال تصرف بر کشور  از طریق این دو کانال است.

عبادی تاکید کرد: فاسد شدن زنان از جهت فرهنگی می تواند به فاسد شدن جوانان منجر شود در صورتی که جوانان موثرترین عناصر جامعه هم در جهت امور مادی و معنوی هستند و اگر فاسد شدند آن جامعه بی‌درد و بی‌تفاوت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر جوانان از نظر فکری آسیب ببینند در آن جامعه دیگر کسی احساس مسئولیت نخواهد کرد که در مقابل هنجارشکنی ها ایستادگی کند.

آیت‌الله عبادی تاکید داشت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر باید از جان و ناموس و ارزش‌های ملت خود دفاع کنند که الحمدالله این کار را به خوبی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه اگر ملتی توان دفاعی از خود ندارد را نداشته باشد در واقع هیچ چیزی ندارد، گفت: هرجا ملتی نتواند از خود دفاع کند همه داراییش به باد می رود و مشاهده می کنید که امروز دشمن در میانمار و غرب آسیا و ... چه جنایت‌هایی می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر کارهای خوبی در جامعه انجام می‌دهند، افزود: شما در ثواب این کارها شریک هستید البته بستگی به اخلاص هر فرد دارد و گرنه اگر در نماز هم اخلاص نباشد نماز «الی‌الله» نیست.

عبادی با اشاره به اینکه مانع تسلط دشمن بر فرهنگ و ناموس و آب و خاک کشورمان خواهیم بود، افزود: پروژه اصلی دشمن تسلط بر کشورهای اسلامی است و تلاش می کند تا فرهنگ و اندیشه قرآنی را در جامعه اسلامی از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه اگر دشمن در تصمیم گیری و تصمیم‌سازی‌ها نفوذ کند نتیجه آن را در دوست‌نماها مشاهده می کنیم و این بسیار خطرناک است، ادامه داد: امروز بیش از هر چیزی وجود بصیرت در جامعه لازم است تا سرنوشت جامعه را خوب رقم بزند و سخن دشمن را با هر زبانی که بگوید را خطر محسوب کند.

آیت‌الله عبادی با توجه به اینکه امروز وحشی‌های قرن 21 جنایات بسیاری به مسلمانان می کنند، افزود: در همه جا مشاهده می‌کنید که دست دشمن از میانمار تا سوریه و یمن در کار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ملل تمام این جنایات و برده‌داری‌های مدرن را می‌بیند اما به سادگی از کنار آنها می‌گذرد و چشم‌پوشی می‌کند و حتی می‌بینیم که کشورهای اسلامی در جلساتی که می گذارند هم می گویند فرصت نکردیم به مسئله میانمار بپردازیم و به صدور یک بیانیه اکتفا می کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار