مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

نگاه رزمندگان دفاع مقدس خدایی بود و برای خدا می‌جنگیدند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در جمع سربازان مرکز آموزشی شهید باهنر ناجا گفت: نگاه رزمندگان جنگ، نگاهی خدایی بود، آنها در همه کارها خدا را در نظر داشتند و برای خدا می‌جنگیدند و اگر کار برای خدا باشد، مقدس است.
کد خبر: ۲۵۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ - 24September 2017
اگر کار برای خدا باشد، مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در جمع سربازان مرکز آموزشی شهید باهنر ناجا اظهار داشت: در آغاز جنگ تحمیلی بیش از 80 درصد از کشورهای وابسته به دو ابرقدرت شرق و غرب علیه ایران اسلامی متحد شدند و هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: رزمندگان ما در جنگ هشت ساله، با دفاع جانانه عراق را متوقف کردند و این حرکت قابل ستایش است و ما باید این ایام را گرامی بداریم.

ابوالحسنی افزود: ما در جنگ پیروزیم چون مقاومت و دفاع کردیم و به همین علت این دفاع برای ما ارزشمند است.

وی با طرح این سوال که چرا ما این دفاع را «مقدس» می‌‌نامیم، تصریح کرد: نگاه رزمندگان جنگ، نگاهی خدایی بود، آنها در همه کارها و کوچکترین عملی که انجام می‌دادند خدا را در نظر داشتند و برای خدا می‌جنگیدند و اگر کار برای خدا باشد، مقدس است.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام حسین (ع) عظمت پیدا کرد چون همه جا خدا را می‌دید، ادامه داد: شهدا نیز راه اباعبدالله الحسین (ع) را انتخاب کردند و به همین دلیل عزیز و مقدس شدند.

وی افزود: آنها در مرتبه اول برای دفاع از دین و مکتب اسلام به پاخاستند و در مرتبه بعد برای دفاع از وطنشان، جان را در طبق اخلاص گذاشتند.

ابوالحسنی با اشاره به بخشی از وصیتنامه شهید «عباس حسینی» فرمانده گردان لشکر 41 ثارالله، گفت: دانشگاه حقیقی، جبهه است و در این دانشگاه به سئوالات اساسی خلقت پاسخ داده می‌شود.

در پایان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با اهدای 2 هزار جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس به سربازان مرکز آموزشی شهید باهنر کرمان گفت: من از شما سربازان می‌خواهم قصه ما سربازان پیشکسوت را بخوانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار