معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص):

دفاع مقدس مصداقی از نهضت عاشورا بود

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: دفاع مقدس مصداقی از نهضت عاشوراست که در جامعه امروز تکرار شده و باید این فرهنگ و آرمان‌های انقلابی ملت ایران اسلامی به نسل جدید این انقلاب منتقل شود.
کد خبر: ۲۵۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ - 24September 2017
دفاع مقدس مصداقی از نهضت عاشورا بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار «علیرضا شادمانی» در حاشیه یادواره 44 شهید گلگون‌کفن شهر زاویه با اشاره به الگوگیری از سبک و سیره شهدا اظهار داشت: ما باید در این راه با شهدا عهدهایی ببندیم و به پای آن بایستیم؛ هرچند متحمل هزینه‌های فراوان شویم؛ ولی باید برای آن تلاش کنیم.

وی افزود: وقتی طلب شهادت می‌کنیم یا آرزوی رسیدن به آن را داریم باید هزینه آن را هم بپردازیم چرا که شهدا از همه چیز خود گذشتند تا سبکبال شدند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: شهدا با گذشتن از جان خود در مسیر آرمان‌هایشان ارادت خود را به نظام و رهبر زمانه‌شان اثبات کردند.

شادمانی با اشاره به صحبت‌های پوچ و بیهوده رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: وقتی رئیس جمهور آمریکا با زبان اوباش حرف می‌زند نشان از ناتوانی آنان در برابر اراده ملت ایران است و از عجایب دنیا آن است که ترامپ دلسوز ایران شده و می‌گوید پول‌ها را به جای کمک به مقاومت به فقرای ایران کمک کنیم در حالی که آدم‌کشی در آمریکا رواج دارد و 6 هزار میلیارد دلار برای ناامنی در عراق و افغانستان هزینه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار