اولین‌های دفاع مقدس/ 46

آیت الله محلاتی: کاش در میدان نبرد جان خود را نثار می‌کردم

سربازان اسلام، چقدر مشتاقم که توانایی‌ام اجازه می‌داد تا در میدان نبرد بین اسلام و کفر شرکت جسته و جان خسته خود را به همراه شما در حفظ امانت الهی نثار نمایم.
کد خبر: ۲۵۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ - 25September 2017
اولین پیام آیت الله العظمی بها الدین محلاتی

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین پیام حضرت آیت الله العظمی بها الدین محلاتی به ملت شریف و نیروهای رزمنده ایران پیرامون جنگ تحمیلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الا ان نصرالله قریب

ارتش رشید و جانباز جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح امید است این جانبازی و شهامت در اعتلای کلمه اسلام و حفظ جمهوری اسلامی ایران عزیز در پیشگاه خداوند بزرگ مقبول باشد و همان طور که قرآن مجید وعده نصرت حق را داده است، پیروزی را نصیب ملت رشید ایران بگرداند.

بدیهی است در این نصرت قطعی الهی، در راه اسلام شما سهم بیشتری دارید، سربازان اسلام، چقدر مشتاقم که توانایی ام اجازه می داد تا در میدان نبرد بین اسلام و کفر شرکت جسته و جان خسته خود را به همراه شما در حفظ امانت الهی نثار نمایم.

اما ناتوانم، ولی دعاگوی پیروزی انقلاب اسلامی ملت عزیز ایران در این نبرد افتخار آفرین هستم. این جنگ تاریخی خوشبختانه ماهیت حزب بعث نحس عراق را به مسلمانان جهان نشان داد، زیرا محال است کسی مسلمان باشد و بر ضد جمهوری اسلامی قیام کند. ضربات حزب بعث حاکم بر عراق بر جهان تشیع و عالم اسلام از قبیل صدام سر سپرده امپریالیسم و سایر یارانش چندان غیر منتظره نبود، اما تاریخ پرافتخار اسلام و ایران از این صحنه ها و نبردها زیاد به خاطر دارد و همیشه به لطف خداوند از میدان پیروز بیرون آمده است.

اکنون با کمال اخلاص، تشکر و قدردانی عمیق قلبی خود را از جانبازان و فداکاران راه حق تقدیم داشته و از درگاه خدای منان مسالت دارم که ملت ایران را از این امتحان بزرگ، بانصرت و پیروزی به درآورده و به زودی اشعه هدایت جمهوری اسلامی ایران را در سرزمین مورد عشق و علاقه ایرانیان یعنی تربت پاک ائمه اطهار علیهم السلام روشن سازد و ملت عزیز عراق را از چنگال ظلم و استعمار رها بخشد.

ملت پر استقامت ایران! همان طوری که با اتحاد کلمه در لولی توحید و پایمردی شگفت انگیز خود بر سایر حوادث دردناک پیروز شدید، و توانستید حکومت طاغوت را سرنگون سازید و پرچم پر افتخار الله اکبر را در ایران زمین به اهتزاز در آورید در این حادثه هم با بردباری و رشادت و فداکاری و مقاومت نمایید و به پیروزی و به نصرت قریب حق دلگرم باشید.

سلام ودرود و تحیت خالصانه من بر افسران و سربازان رشید نیروهای هوایی، دریایی، زمینی، ژاندارمری، سپاه پاسداران و بر تمام قشرهای سلحشور ملت ایران باد که با حماسه آفرینی های خود، حافظ اسلام و این مرز و بوم اند.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار