مستند «سواران» با حضور قهرمانان دوران دفاع مقدس کلید می‌خورد

مستند «سواران» با حضور قهرمانان موتورسوار دوران دفاع مقدس به همت خانه مستند انقلاب اسلامی کلید می‌خورد.
کد خبر: ۲۵۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 24September 2017
مستند «سواران» با حضور قهرمانان دوران دفاع مقدس کلید می‌خوردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، خانه مستند انقلاب اسلامی تصمیم دارد نقش موتورسواران رزمنده دوران دفاع مقدس را در مستندی به تصویر بکشد.
 
گروه سازنده این مستند روز شنبه با حضور در دفتر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن انجام گفت و گو با محمود صیدانلو رئیس فدراسیون در بخشی از مستند یاد شده، درخصوص همکاری های دوجانبه، از جمله برگزاری یکدوره مسابقه تحت عنوان «جام جلیل نقاد» با حضور یادگاران آن دوره به توافق رسیدند.

نام این مستند «سواران» نام دارد که به موضوع زندگی قهرمانان موتورسوار دوران هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان حاضر در جنگ های نامنظم در گروه شهید چمران می پردازد. قهرمانانی که امروز هر کدامشان در گوشه ای از ایران عزیز مشغول کار و زندگی هستند و قرار است روایت کننده دلاوری ها و رشادت های آن دوران در این مستند تاریخی برای نوجوانان و جوانان نسل امروز باشند.

در مستند سواران که به سفارش خانه مستند انقلاب اسلامی و گروه روایت فتح به کارگردانی امیرحسین نوروزی ساخته خواهد شد. نویسنده و تصویربرداری آن بر عهده سامان مختاری و صدابرداری آن با محدثه گلچین عارفی است.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها