مراسم تودیع و معارفه فرمانده «سپاه الغدیر» برگزار شد

مراسم تودیع سردار «فتوحی» و معارفه سردار «جمیری» فرمانده «سپاه الغدیر» یزد صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ - 25September 2017
مراسم تودیع و معارفه فرمانده «سپاه الغدیر» در یزدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار «اکبر فتوحی» در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد که صبح امروز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: قیام عاشورا و هشت سال دفاع مقدس هر بهانه‌ای که فردی بخواهد برای توجیه کم کاری خود بیاورد را خنثی کرده است.

وی ادامه داد: تمام بهانه‌هایی که باعث می‌شود بگویند از نظام دفاع نمی‌کنیم در کربلا خنثی شده است. تنهایی، تشنگی، اسارت، جدا شدن از زن و فرزند بهانه تسلیم شدن، زیر بار ظلم رفتن و سازش کردن نیست. همه این ها در کربلا و هشت سال دفاع مقدس بوده و خنثی شده است.

فتوحی ابراز داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند در سختی اوضاع و شرایط باعث سلب مسئولیت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان استان یزد و سپاه الغدیر همیشه آماده اجرای اوامر رهبر انقلاب بوده و همانطور که دیروز در جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند امروز هم در جنگ نرم آموزش دیده‌اند و منتظر فرمان هستند.

فتوحی در پایان از سردار «فتح‌الله جمیری» جهت پذیرش مسئولیت فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش دفاع پرس؛ با حکم سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار «فتح‌الله جمیری» فرمانده سابق سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به عنوان فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد منصوب شد.

سردار «اکبر فتوحی» از فرمانده‌هان سپاه الغدیر یزد در دوران دفاع مقدس است که خدمات شایانی در زمینه فرماندهی گردان‌ها در عملیات‌های مختلف از خود نشان داده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار