مراسم شب شعر پیشکسوتان جهاد و مقاومت سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراسم «شب شعر و خاطره پیشکسوتان مقاومت، جهاد و ایثار» رزمندگان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 25September 2017
شب شعر و خاطره گویی پیشکسوتان جهاد، مقاومت وایثار سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، مراسم «شب شعر و خاطره پیشکسوتان مقاومت، جهاد و ایثار» با حضور رزمندگان سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد.

«علیرضا بندانی» رئیس دانشگاه استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه درخشانی بر تارک این سرزمین همیشه خواهد درخشید.

دکتر بندانی ضمن بیان دفاع مقدس تجربه درس آموز بر خواسته از ظرفیتهای انسانی این کشور است اظهار داشت: در دفاع مقدس مردان و زنان و جوانان این مرز و بوم با تاسی از فرهنگ عاشواریی به ندای «هل من ناصر ینصرنی» لبیک گفتند و با عزت و شرف صحنه های عاشورایی را خلق کردند، این بود که ملتی در برابر همه ایادی شرق و غرب ایستاد با موفقیت و پیروزی جنگ به خاتمه رسید.

«محمود کردستانی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: شاید هیچ فضایی مثل دوره دفاع مقدس نتواند انسانها را متحول کند، هیچ مکتبی و عاملی مثل دفاع مقدس نمی‌تواند انسان‌ساز باشد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما دنبال جنگ نبودیم افزود: این جنگ و دفاعی که بر ما وارد شد خیلی به ما کمک کرد، استعدادهای ما را شکوفا کرد و مملکت ما را به اون عزت و افتخار رسید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در پایان گفت: این جنگ حکمت‌ها و برکت‌هایی درونش بود و عده‌ای رفتند تا این مملکت مقتدر بماند و عده‌ای ماندند مانند سرداران عزیزی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی تا باز هم خدمتگزار این نظام ولایی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها