جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

امروز دین ما در انقلاب و عاشورا تجلی یافته است

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه آن چیزی که عاشورا را ماندگار کرده، دفاع مقدس را نیز پایدار کرده است، گفت: امروز دین ما در انقلاب و عاشورا تجلی یافته است.
کد خبر: ۲۵۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ - 25September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران امروز در همایش بزرگداشت  هفته دفاع مقدس که در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد، دفاع مقدس را در امتداد نهضت حسینی دانست و اظهار داشت: عاشورا و دفاع مقدس دارای امتیازاتی است که یکی از آنها تقدس است.

وی و ماندگاری را از دیگر ویژگی‌های عاشورا دانست و گفت: این ویژگی عاشورا را طلوعی بی‌فروغ کرده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران همچنین اثربخشی را از دیگر ویژگی‌های قیام عاشورا اعلام کرد و افزود: عاشورا ۱۴۰۰ سال اسلام را حفظ کرده است و این ویژگی اثربخشی در دفاع مقدس نیز وجود دارد.

وی از دینداری به عنوان زندگی همراه با آرامش یاد کرد و گفت: الهی شدن اولین گام برای حسینی شدن است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: اشک ریختن برای امام حسین (ع) لذت بخش است و باید آنچه که می تواند به ما رنگ حسینی بخشد را تقویت کند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز هم عاشورا است و باید مقابل ظلم بایستیم، بیان کرد: عاشورا منحصر به یک زمین و یک جمعیت نیست و همه زمین‌ها و روزها باید نقش عاشورا و کربلا را ایفاء کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با عنوان اینکه عاشورا و اربعین هرسال به لطف الهی پررنگ‌تر از سال قبل برگزار می‌شود، افزود: امروز دین ما در انقلاب و عاشورا تجلی یافته است.

حجت الاسلام حاجی صادقی شهید را احیاگر دانست و گفت: شهید حججی‌ها به رمز ماندگاری دفاع مقدس و عاشورا زنده می‌مانند.

وی با عنوان اینکه هر چیزی که رنگ الهی داشته باشد، تقدس، اثرگذاری و ماندگاری پیدا می‌کند، اظهار کرد: آن چیزی که عاشورا را ماندگار کرده، دفاع مقدس را نیز مانا و پایدار کرده است و هنرمندان و نویسندگان باید حماسه‌های بزرگ دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها