تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمود نریمانی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید مدافع حرم شهید «محمود نریمانی» رفت و از این پدر و مادر گرامی تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۵۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ - 26September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به  مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید مدافع حرم، دانشجوی شهید «محمود نریمانی» رفت و از مقام صبر این پدر و مادر گرامی تقدیر و تجلیل کرد.

در این دیدار که مهندس «رامک» مدیرکل صدا و سیمای استان البرز و جمعی از همکاران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند، پدر شهید نریمانی به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت.

شهید «محمود نریمانی» در سال 1366 در شهر کرج دیده به جهان گشود. طبق گفته های مادر، از همان کودکی به مسائل دینی اش اهمیت زیادی می داد، به طوری که از هشت سالگی حتی نمازهای صبح اش را به جماعت در مسجد محل اقامه می کرد. مدرک کاردانی اش را در دانشگاه امام حسین علیه السلام اخذ کرد و برای کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی کرج ثبت نام نمود. در سال 1395 دانشجوی ترم آخر رشته کامپیوتر بود که به شهادت رسید.

با جدی شدن نبرد سوریه خود را به جمع مدافعان حرم بی بی زینب سلام الله علیها رساند و به مدت چهار سال در جبهه‌های سوریه جنگید. تا این که در تاریخ 10 مرداد 1395 در منطقه «حما» در روستای «شیخ هلال» در سمت مسئول عملیات، بر اثر انفجار به آرزوی اش رسید و به دیدار حق شتافت.

خواهر شهید نریمانی می‌گوید: به دوستان بسیجی‌اش در پایگاه روستای «دروان» گفته بود که یادواره سالانه شهدا را در 18 خرداد برگزار نکنند و آن را موکول کنند به 18 شهریور و تاکید کرده بود که چون من در آن زمان دیگر در کنار شما نیستم حتما در یادواره شهدا عکسی هم از من نصب کنید. آن اواخر گاهی به شوخی به ما خواهرها هم می‌گفت که شما ها به زودی خواهر شهید می شوید!

خواهرزاده مدافع حرم شهید نریمانی گفت: قبل از آخرین اعزام با شوخی و خنده به ما گفت که این آخرین باری است که به سوریه می روم و دیگر زنده برنمی گردم. من هم با شوخی به او گفتم «دایی شما شهید بشو من خودم برات یک عکس قشنگ چاپ می کنم!»

پدر شهید نریمانی با اشاره به این که محمود همیشه عاشق شهادت بود و همیشه از ما می خواست برای شهادتش دعا کنیم، اظهار داشت: دوری و هجران پسرم محمود برای ما بسیار سخت است، اما چون او به آرزوی خودش رسیده است ما هم برای او خوشحالیم و به او افتخار می کنیم.

پیکر مطهر شهید «محمود نریمانی» پس از تشیعی با شکوه، طبق وصیت خود شهید در کنار شهدای روستای «دروان» به خاک سپرده شده است.

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمود نریمانی»

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها