سردار عبداللهی عنوان کرد؛

تقويت «مرزبانی» اولویت ستاد کل نيروهای مسلح

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نيروهای مسلح گفت: رويکرد اولویت‌دار ستاد كل نيروهای مسلح، تقویت هرچه بیشتر مرز و مرزبانی است و در راستای تحقق این مهم مصوبات خوبی تهیه شده است.
کد خبر: ۲۵۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ - 26September 2017
تقويت مرزبانی؛ رویکرد اولویت‌دار ستاد کل نيروهای مسلحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نيروهای مسلح در جلسه جمع‌بندی نظارت و ارزيابی از وضعیت مرزی استان‌های آذربايجان غربی و کردستان، با اشاره به فرمایشات گهربار امام سجاد (ع) در خصوص مرز و مرزبانی، اظهار داشت: دعای امام زين العابدين (ع) برای مرزبانان نشان از اهميت اين موضوع در دفاع از كيان حريم اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه ستاد کل نيروهای مسلح بر حسب وظيفه و نیز تدابير مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه ويژه‌ای به مرزبانی دارد، افزود: الحمدلله شرايط مرزبانی نسبت به گذشته بهتر شده، البته رويکرد ستاد كل نيروهای مسلح، تقویت هرچه بیشتر مرز و مرزبانی است و در راستای تقويت این حوزه، تدابير و مصوبات خوبی تهیه شده است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر توجه و رسيدگی به وضعيت كاركنان مرزبانی و خانواده‌های آنان، گفت: بایستی به  تقویت مباحث معنوی و ارزشی در بين کارکنان و خانواده‌های آنان نيز توجه ويژه شود زيرا پرداختن به مسائل ارزشی در روحيه کارکنان خيلی موثر است.

در این جلسه سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا و سردار «حسین ساجدی نیا» معاون عملیات نیروی انتظامی نیز حضور داشتند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار