امیر قربانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بالگردهای ترابری هوانیروز قابلیت رزمی پیدا می‌کنند/ نصب راکت‌انداز و توپ بر روی بالگردهای 214

فرمانده هوانیروز ارتش با اعلام اینکه بالگردهای ترابری هوانیروز قابلیت رزمی پیدا می‌کنند، از نصب راکت‌انداز و توپ 20 میلی‌متری بر روی بالگردهای 214 خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ - 26September 2017
بالگردهای ترابری هوانیروز قابلیت رزمی پیدا می‌کنند/ نصب راکت‌انداز و توپ روی بالگردهای 214
امیر «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به دستاوردهای اخیر هوانیروز در حوزه بالگردی، اظهار داشت: ارتقای سامانه‌های بالگردی یکی از موارد مهمی است که همواره به آن توجه ویژه داریم.

وی با بیان اینکه چندین دستاورد را جهت رونمایی در هفته دفاع مقدس در حال آماده‌سازی بودیم، افزود: برخی از این دستاوردها به جهت فشردگی کار در هفته دفاع مقدس رونمایی نخواهد شد و کار بر روی آن‌ها ادامه دارد.

امیر قربانی با تاکید بر اینکه این دستاوردها در حوزه‌ ارتقای آمادگی رزمی و تسلیحاتی است، تصریح کرد: طراحی و ساخت سامانه‌های دید در شب و بکارگیری موشک‌های برد بلند بخشی از این دستاوردها است که ان‌شالله در زمان رونمایی جزئیاتی از آن‌ها ارائه خواهد شد.

وی همچنین از رزمی شدن برخی بالگردهای ترابری خبر داد و گفت: برای ارتقای قابلیت‌های رزمی بر روی تعدادی از بالگردهای 214 راکت‌انداز و توپ 20 میلی‌متری نصب کرده‌ایم.

فرمانده هوانیروز در ادامه گفت: هوانیروز همواره به عنوان یک نیروی پشتیبانی کننده در تمامی رزمایش‌ها جهت ارتقای توان رزمی و عملیاتی حضور دارد.

وی در پایان عنوان کرد: به عنوان یک سرباز ولایت به ملت ایران می‌گویم که اطمینان داشته باشید فرزندان غیور شما اجازه نخواهند داد هیچ دشمنی نگاه خصمانه به میهن اسلامی‌مان داشته باشد و قطعا تهدید کننده را از کرده‌اش پشیمان خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها