فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

نرخ تنزل قدرت سیاسی غرب بالا رفته است/ بی‌عملی آمریکا در میدان

سردار «کشکولی» با اشاره به اینکه نرخ تنزل قدرت سیاسی غرب بالا رفته است گفت: آمریکا دچار یک پدیده بی‌عملی شده است.
کد خبر: ۲۵۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ - 26September 2017
نرخ تنزل قدرت سیاسی غرب بالا رفته است/ بی‌عملی آمریکا در میدان
به گزارش دفاع پرس از لرستان، سردار «مرتضی کشکولی»،  ظهر (سه شنبه) در همایش تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس در دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه در طول حیات بشر بر روی کره زمین بالغ بر ۴۷۰۰ سال جنگ داشته‌ایم و در طول این جنگ‌ها ۴ میلیارد آدم کشته شدند اظهار داشت: در ۱۰۰ سال گذشته، ۳۰۰ جنگ در جهان رخ‌داده که عامل آن‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم غرب و استکبار بوده است.

جنگ تحمیلی اولین سطح برخورد جهان ماتریالیستی با جهان بینی اسلامی

وی با بیان اینکه چرا در بین این همه جنگ از جنگ ۸ ساله ایران با عراق به عنوان دفاع مقدس یاد می شود؟ تصریح کرد: در ۳۱ شهریور ۵۹ صدام حسین به واسطه مطامع شخصی به ایران حمله کرد و یک اتفاقی که در این جنگ افتاد این بود که همه قدرت های شرق و غرب برای جنگ با ایران متحد شدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه اولین سطح برخورد جهان ماتریالیستی با جهان بینی اسلامی و مذهبی در ۳۱ شهریور ۵۹ اتفاق افتاد، افزود: به قول آیت الله جوادی آملی جنگ تحمیلی ایران، یک جنگ جهانی بود که یک طرف اش کل جهان و در طرف دیگر ایران قرار داشت.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه در دو سال اول جنگ نیز استکبار به این نتیجه رسید که راه را اشتباه آمده و باید برگردد، ۶ سال تلاش کرد تا امام راحل را قانع کند بیاید پای میز مذاکره، اما امام(ره) فرمودند باید متجاوز مشخص شود و به پشت مرزهای قانونی برگردد و خسارت ناشی از جنگ را بدهد، ادامه داد: در سال هشتم جنگ قطعنامه نوشته شد، ظاهرا بین ما و عراق بود اما در باطن این قطعنامه بین ما و کل جهان بود؛ این قطعنامه عقب نشینی استکبار جهانی بود.

سلاح های غربی علیه انقلاب از کار افتاده است

وی یادآور شد: جنگ ما از ۳۱ شهریور ۵۹ تا به امروز ادامه دارد اما اشکال و تاکتیک ها عوض شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ما اذعان داریم که آمریکا نفوذ سیاسی اش بی نظیر است، قدرت عملیات روانی اش در جهان بی نظیر است و سلطه اش بر رسانه ها منحصر به فرد است، تصریح کرد: همه این ها را می دانیم اما آمریکا دچار یک پدیده بی عملی شده است، زور و قدرت دارد اما در میدان عمل چیزی ندارد.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه آمریکا در این ۳۷ سال هر جا وارد مبارزه و جنگ شده ضرر کرده است، افزود: این در حالیست که ایران با وجود اینکه قدرت و نفوذ سیاسی و رسانه ای کمتری دارد اما در میدان عمل هرجا وارد شده است نتیجه گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروز روزی است که سلاح های غربی علیه انقلاب از کار افتاده است و نرخ تنزل قدرت سیاسی غرب بالا رفته است، گفت: آمریکا حتی علیه کره نیز تا مرزهای کره پیش رفت اما بعد از یک هفته گفت از چین می خواهیم با کره حرف بزند.

آرمان های انقلاب در جهان دلبری می کند


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: امروز آمریکا در دریا به ما پیغام های مکرر می دهد که یک خط تلفن مستقیم باشد برای زمانیکه قایق های تندرو ایران با ناوهای آنها برخورد کردند شرایط به گونه ای پیش رود که برخورد گسترش نیابد؛ امروز آمریکا به شدت در موضع ضعف است.

سردار کشکولی با بیان اینکه الان انقلاب اسلامی اقمار مختلفی دارد و جمهوری اسلامی ایران هم یکی از اقمار آن است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی آرمان هایی دارد که دارد دلبری می کند در جهان؛ استقلال آرمان همه بشریت است، آزادی و استکبار ستیزی، عدالت خواهی و ... آرمان های کل جهان هستند.

وی با تاکید بر اینکه ظرف ۳۷ تا ۳۸ سال کل منطقه در سیطره انقلاب قرار گرفته است؛ یک زمانی جنگ می کردند ما را براندازند اما امروز می خواهند جلوی گسترش را بگیرند، افزود: در رابطه با بحث کردستان نیز می خواهند کاری کنند جلوی نفوذ انقلاب را بگیرند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار