سردار کرمی:

هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند اراده ملت ایران را درهم بشکند

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند اراده رزمندگان اسلام را درهم بشکند، گفت: امروز، روز بسیار حساسی است و دشمن می‌داند که با توپ، تانک، موشک و سلاح‌های پیشرفته نمی‌تواند اراده ملت ایران را سست کند.
کد خبر: ۲۵۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ - 27September 2017
هیچ ابرقدرتی نمی تواند اراده رزمندگان اسلام را بشکندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در همایش «زنان ایثارگر، اسوه‌های صبر و مقاومت» استان زنجان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بانوان ایثارگر، زنان قهرمان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام می‌فرمایند وقتی به معراج رفتم، در کنار عرش الهی نوشته شده بود «حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است».

سردار کرمی با اشاره به نقش بانوان در تربیت فرزندان، اظهار داشت: امام حسین (ع) و شهدای عاشورا را بانوانی از جمله حضرت زهرا (س) تربیت کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان زیبایی‌های حضور بانوان در دوران دفاع مقدس را غیرقابل وصف دانست و افزود: بانوان زنجانی نخستین بانوانی بودند که علیه رژیم پهلوی به پا خواسته و قیام کردند.

وی همچنین با اشاره به زمان اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل، ابراز داشت: مادران به جای اشک ریختن با چهره‌ای خندان و بشاش و با دعا، رزمندگان را بدرقه می‌کردند.

فرمانده سپاه استان زنجان به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از مادران شهدای زنجانی که یک فرزندش قبلا شهید بود و دو فرزند دیگرش نیز همزمان شهید شده بودند، انتظار می‌رفت که خیلی ناراحتی کند، اما دست بچه کوچکش را نیز گرفته و گفت که این را هم فدا می‌کنم.

سردار کرمی افزود: بانوان علاوه بر ایفای نقش مادر، در پشت جبهه‌ها نیز به جنگ کمک می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه نقش بانوان در صحنه‌های مختلف موجب شد تا شهید شهریاری‌ها تربیت شوند، خاطرنشان کرد: هر جا که شهید شهریاری در معادلات کم می‌آورد، به نماز پناه برده و با دو رکعت نماز، گره را باز می‌کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال حذف نام شهدا هستند، گفت: شهدایی همچون شهید حججی، راست قامت و مثل علمدار کربلا شهید می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه هیچ ابرقدرتی نمی تواند اراده رزمندگان اسلام را بشکند، خاطرنشان کرد: امروز، روز بسیار حساسی است و دشمن می‌داند که با توپ، تانک، موشک و سلاح‌های پیشرفته نمی‌تواند اراده ملت ایران را سست کند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز دشمن با تهاجم، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم و فضای مجازی به جنگ با عقیده آمده است که باید هوشیار باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها