شهردار اردبیل در یادواره شهدای ثامن‌الائمه:

شهدا ادامه‌دهنده مکتب امام حسین (ع) هستند

شهردار اردبیل گفت: شهدا تداوم‌بخش و ادامه‌دهنده راه و مکتب امام حسین (ع) هستند که با رشادت خود شمع فروزان ایثار و شجاعت را روشن نگه داشته‌اند.
کد خبر: ۲۵۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 27September 2017
شهدا ادامه دهنده مکتب امام حسین(ع) هستندبه گزارش دفاع پرس اردبیل، «حمید لطف‌اللهیان» در مراسم یادواره شهدای ثامن الائمه و ششمین یادواره شهدای بسیج شهرداری که در محل حسینیه نمایشگاه رزمی - فرهنگی عملیات رمضان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امروز ما با تاسی از سیره و روش امام حسین (ع) در مکتب دلدادگی و پیروی از ائمه اطهار (ع) هیچ‌گاه از بذل جان خود کوتاهی نکرده‌اند و باب شهادت همواره برای جوانان ما باز است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تقارن این هفته را با ایام سوگواری امام حسین (ع) تقارنی ممتاز اعلام کرد و گفت: امام حسین (ع) شمع فروزان مکتب شهادت را با جانفشانی و ایثار خود در کربلا روشن کرد و امروز نیز جوانان ما این مکتب و مذهب را ادامه می دهند. شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما در بحث مدافعین حرم نیز نشان دادند که هیچ زمان از بارگاه حسین (ع) و زینب (س) دوری نخواهند کرد و شهید علی آقایی، شهید دهقانی‌نیا و در راس آنها شهید حججی بزرگوار این را در عمل اثبات کردند.

لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل به عنوان یک دستگاه فرهنگی و اجتماعی وظیفه دارد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کمک به اعتلای میهن اسلامی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی برپایی نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه رزمی - فرهنگی رمضان را گامی موثر در شناساندن ابعاد مختلف جنگ و هشت سال دفاع مقدس به جوانان اعلام کرد و بیان داشت: امروز جوانان ما بیش از هر زمان دیگر به این آموزه ها نیاز دارند چرا که غرب با حربه‌ای بزرگ همچون رخنه در اعتقادات جوانان ما وارد صحنه شده و می‌خواهد از این راه ضربه‌ای مهلک بر پیکره کشور ما وارد آورد.

در ادامه این مراسم عضو شورای شهر اردبیل نیز در سخنانی امنیت امروز ایران را مرهون ایثار و از خودگذشتگی و جانفشانی‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد.

یعقوب عزیززاده بیان داشت: مدافعان حرم امروز رهروان این شهیدان هستند تا آرامش و امنیت جامعه ما همچنان حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار