جنگ آب برای عقب راندن دشمن بعثی

پنجمین قسمت مستند «راه‌های افتخار» با موضوع استفاده از منابع آبی استان خوزستان برای عقب راندن نیروهای بعثی، پنجم مهرماه از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 27September 2017
جنگ آب برای عقب راندن دشمن بعثیبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اداره و مدیریت هشت سال جنگ با آن شرایط کشور و کمبود امکانات بسیار دشوار بود، یکی از ستون ها و پشتوانه های اصلی پیروزی رزمندگان ما در جنگ، فعالیت های ویژه مهندسی رزمی بود.

مستند «راه های افتخار» روایتی است از هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل این تجاوز آشکار ارتش بعث عراق به خاک کشورمان و سال هایی که همه مردم یکدل و یک صدا در مقابل این هجوم وحشیانه ایستادگی کردند. در این مجموعه با تلاش گسترده نیروهای مهندسی رزمی در دوران هشت ساله دفاع مقدس آشنا می شویم.

پنجمین قسمت این مستند با موضوع تلاش واحدهای رزمی مهندسی ایران برای هدایت آب های مرزی در دوران جنگ روی آنتن می رود.

در این قسمت به جنگ آب و استفاده از منابع آبی استان خوزستان برای عقب راندن نیروهای بعثی پرداخته شده است.

ترکیبی از تصاویر آرشیوی و گفتگو با سرداران جنگ کرمانی، رحیم صفوی، شریفی، غلامپور، پوررحیم، جعفری، خادم سیدالشهدا، عطارزاده، عطایی و همتی بخش های مختلف «راه های افتخار» را تشکیل می دهند.

پنجمین قسمت مجموعه مستند «راه های افتخار» با موضوع استفاده از منابع آبی استان خوزستان برای عقب راندن نیروهای بعثی چهارشنبه پنجم مهرماه ساعت 23 از شبکه افق پخش می‌شود.
 
منبع: روابط عمومی شبکه افق
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار